stritører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

fif

Tauf skriver:

Det kan man ikke gøre noget ved, min søn har også flyveøre, det er bare lidt nuttet syntes jeg :-)

heheh ja det jo det men hvis det generer ham, når han blir ældre kan man jo måske gøre noget ved det, på det tidspunkt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

nathja

kan godt vaere det her kommer forkert ud, men hvad f..... er der nu galt i stritorer? jeg har selv stritorer, og begge mine unger har stritorer, jeg har aldrig selv ville have den operation, har faet den tilbudt da jeg blev mobbet med det, men nej sgu, det er mine orer og dem blev jeg fodt med.. mine unger kommer ogsa til at laere at sadan er de fodt, de kan lave det om nar de er over 18.. indtil da er de som de er

Anmeld

14. januar 2012

MSM

nathja skriver:

kan godt vaere det her kommer forkert ud, men hvad f..... er der nu galt i stritorer? jeg har selv stritorer, og begge mine unger har stritorer, jeg har aldrig selv ville have den operation, har faet den tilbudt da jeg blev mobbet med det, men nej sgu, det er mine orer og dem blev jeg fodt med.. mine unger kommer ogsa til at laere at sadan er de fodt, de kan lave det om nar de er over 18.. indtil da er de som de er

Rolig nu Der er jo ikke nogen der siger at der er noget galt i at have stritøre.. nogle synes det er fint og andre gør ikke.

Vores datter har stritøre hvilket jeg håber er noget der bliver mindre med tiden, men dermed ikke sagt at der er noget i ved med det..

Anmeld

6. marts 2012

Inge Nielsen

Ja, der er intet galt med at have stritører. Nogle accepterer, hvordan de ser ud - andre gør ikke. Sådan er vi så forskellige, heldigvis 

Nu skal man også lige være klar over, at de fleste børns stritører retter sig ud, når de når skolealderen. Det hælder sammen med bruskfolden først er fuldt udviklet på det tidspunkt hos nogle børn. Derfor kan en korrektion af stritørerne først finde sted efter barnet har nået skolealderen.

Men man kan da naturligvis godt blive lidt bekymret over de seneste års udvikling, da flere og flere vælger den "nemme" løsning og får en foretaget en korrektion af stritører eller plastikoperationer andre steder på kroppen. Tænk på, at Obama, Will Smith, Rasmus Seebach osv. har stritører, og de ser ud til at have selvtilliden i orden.

Anmeld

6. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvordan kan undgår så ens lille barn ikk bliver stritøret.. Altså ikk får flappe øre eller hvad nu de skaldes.. Hvad gør i ved jeres børns ører ??

Jeg vil mene at det er medfødt - både min kæreste har, hans mor og længere ude i familien. Min datter har ikke fået det 

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Min datter har også stritører, det har hun fra sin far

Hun vil da få tilbudt når hun bliver ældre at hun kan få dem opereret ind - men kun hvis hun vil.. Jeg var ked af at hun fik stritører i starten men nu elsker jeg dem  Nu er hun jo en pige så hun kan jo få langt hår der kan skjule dem lidt hvis det er

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Jeg vil bare indskyde, at jeg har læst om en mand (i et eller andet ugeblad), hvis hørelse blev alvorlig skadet, fordi hans mor bandt/tapede hans ører ind pga. stritører....

Og bed så familien om at lukke måsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.