stritører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.277 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan kan undgår så ens lille barn ikk bliver stritøret.. Altså ikk får flappe øre eller hvad nu de skaldes.. Hvad gør i ved jeres børns ører ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Maja_4000

Flyveører ?

Jeg er ret sikker på , at det er medfødt (:

Anmeld

14. januar 2012

fif

Anonym skriver:

Hvordan kan undgår så ens lille barn ikk bliver stritøret.. Altså ikk får flappe øre eller hvad nu de skaldes.. Hvad gør i ved jeres børns ører ??

Hvorfor tror du, dit barn får stritøre da??

Anmeld

14. januar 2012

Mutti2B

Lad være med at hive i dem

Anmeld

14. januar 2012

fif

Mutti2B skriver:

Lad være med at hive i dem

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

Folk kommer med at han er ved at får flyveører :/

Anmeld

14. januar 2012

Caroline86

udstående ører er noget genetisk som skyldes at bruskskålen i det ydre øre er for stor. I princippet kan man spænde barnets ører ind, med f.eks. et hovedforbinding, når de er helt små og brusken endnu ikke har "sat sig" men det er jo så altså børnemishandling og ABSOLUT ikke noget jeg vil anbefale dig

Hvis barnet er generet af ørerne når det bliver ældre kan man få dem opereret på statens regning....

Men.. nej... du kan ikke gøre noget for at undgå det, men du kan gøre noget ved det senere i livet (hvis barnet selv vil)!

Anmeld

14. januar 2012

fif

Anonym skriver:

Folk kommer med at han er ved at får flyveører :/

Der er vel ik så meget at gøre, jeg ved det ik!! Ved jo heller ik hvor slemt det er

Anmeld

14. januar 2012

MyLove E

fif skriver:

Der er vel ik så meget at gøre, jeg ved det ik!! Ved jo heller ik hvor slemt det er

Det kan man ikke gøre noget ved, min søn har også flyveøre, det er bare lidt nuttet syntes jeg :-)

Anmeld

14. januar 2012

Fenja09

Det er medfødt at have stritører, men vil lige fortælle, at det er meget normalt at det ligner at babyer har stritører, fordi deres hoved ikke har taget form. Min datter havde også "stritører" her for et par måneder siden, men jo større hun bliver, jo mere udligner det sig.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.