Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Ja lidt Hvis jeg er rigtig heldig sover hun til kl. 8....Nah, det var bare ønsketænkning - hun vågner helt sikkert mellem 5 og 6
Ja lidt Hvis jeg er rigtig heldig sover hun til kl. 8....Nah, det var bare ønsketænkning - hun vågner helt sikkert mellem 5 og 6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Jeg kan heller ikke sove, som altid... Hehe Ej. Jeg har altid været rigtig dum til at sove når jeg er alene hjemme, og tja.. Så jeg venter lige lidt og så vil jeg høre kæresten af hvornår han regner med at være hjemme igen. Er ret sikker på at jeg godt kan satse på ved en 5-6 tiden
Jeg kan heller ikke sove, som altid... Hehe Ej. Jeg har altid været rigtig dum til at sove når jeg er alene hjemme, og tja.. Så jeg venter lige lidt og så vil jeg høre kæresten af hvornår han regner med at være hjemme igen.
Er ret sikker på at jeg godt kan satse på ved en 5-6 tiden
Fenja09 skriver: Ja, det er ikke til at falde i søvn, hvis man har svært ved at trække luft. Håber du snart får det bedre om ikke andet så i hvert fald en god nats søvn
Ja, det er ikke til at falde i søvn, hvis man har svært ved at trække luft. Håber du snart får det bedre om ikke andet så i hvert fald en god nats søvn
Ser "Chokolade på 1. klasse" på TLC.
Det er altså utroligt hvad de kan lave
Jaaa, det ved jeg egentlig ikke. Burde have ligget i min seng for MAAAAANGE timer siden!Er SÅ træt, men skulle liiiiiige se x-factor på computeren (bare lige en halv time) - det blev så til hele afsnittet GAB!!Så nu vil jeg gå ned i seng og putte med min kæreste indtil mit ur ringer kl. 07:30!!!!
Godnat - og god bedring
StephanieJ skriver: Jaaa, det ved jeg egentlig ikke. Burde have ligget i min seng for MAAAAANGE timer siden!Er SÅ træt, men skulle liiiiiige se x-factor på computeren (bare lige en halv time) - det blev så til hele afsnittet GAB!!Så nu vil jeg gå ned i seng og putte med min kæreste indtil mit ur ringer kl. 07:30!!!! Godnat - og god bedring
Skønt... Gik i seng kl. 03.00 efter at have spist en god portion avokadoer...
grinny skriver: Ser "Chokolade på 1. klasse" på TLC. Det er altså utroligt hvad de kan lave
Har aldrig set det... Tror jeg har den kanal selv... Har ikke lige luret det igennem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128