Hvad laver du oppe nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Mira0911

Jeg har prøvet i en times tid nu at prøve at sove uden held...
Jeg er så snot forkølet at det ikke hjælper at sidde op at sove... Grr... Lina kan heller ikke sove, hun ligger og kigger på sin "billedebog" hun har i liften...

Kæresten kan heller ikke sove... Julie sover som en sten...

Jeg har lige været ude og lave mynthe dampbad i håb det kunne lave fri vej til normal vejrtrækning, heller ikke det hjalp... Mentholatum creme under næsen hjælper bare heller ikke....

Jeg har ikke lige heldet med mig....

Hvad laver du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Fenja09

Sidder og venter på at min datter gider sove. Kæresten er gået i seng og jeg får bare tiden til at gå på nettet...er godt nok ved at være træt, så håber snart hun falder til ro.

/Fenja

Anmeld

14. januar 2012

Wimmie

Venter på at manden har været i bad så vi kan komme i seng - skal allerede op om 6½ time og Mila vågner sikkert omkring kl 5 og skal have mad... vi burde være gået tidligere i seng 

Anmeld

14. januar 2012

DianaM

Jeg er lige kommet hjem fra ''julefrokost'' med arbejdet og havde ikke fået lukket computeren ned inden jeg kørte.

Så nu skal jeg lige have lukket ned og så er jeg også på vej i seng. Patrick plejer at vågne omkring kl. 4 og skal lige have en tår mad og Helena kravler gerne ind i min seng omkring kl. 5-6 stykker og så er det begrænset hvor godt jeg sover videre.

Så kan i sove godt når i når dertil

Anmeld

14. januar 2012

Mira0911

Fenja09 skriver:

Sidder og venter på at min datter gider sove. Kæresten er gået i seng og jeg får bare tiden til at gå på nettet...er godt nok ved at være træt, så håber snart hun falder til ro.

/Fenja

Kender det godt... Lige nu kan jeg høre en svag snorken fra liften... Bare der skal have fundet en måde at sove okey på hvor jeg også kan få vejret gennem næsen....

Anmeld

14. januar 2012

Mira0911

Wimmie skriver:

Venter på at manden har været i bad så vi kan komme i seng - skal allerede op om 6½ time og Mila vågner sikkert omkring kl 5 og skal have mad... vi burde være gået tidligere i seng 

Dejligt... Så får du lidt søvn inden det er mad tid...

Anmeld

14. januar 2012

Mira0911

DianaM skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra ''julefrokost'' med arbejdet og havde ikke fået lukket computeren ned inden jeg kørte.

Så nu skal jeg lige have lukket ned og så er jeg også på vej i seng. Patrick plejer at vågne omkring kl. 4 og skal lige have en tår mad og Helena kravler gerne ind i min seng omkring kl. 5-6 stykker og så er det begrænset hvor godt jeg sover videre.

Så kan i sove godt når i når dertil

Du når også at få lidt søvn... Sov godt...

Anmeld

14. januar 2012

Wimmie

Mira0911 skriver:

Dejligt... Så får du lidt søvn inden det er mad tid...

Ja lidt

Hvis jeg er rigtig heldig sover hun til kl. 8....

Nah, det var bare ønsketænkning - hun vågner helt sikkert mellem 5 og 6  

Anmeld

14. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan heller ikke sove, som altid... Hehe  Ej. Jeg har altid været rigtig dum til at sove når jeg er alene hjemme, og tja.. Så jeg venter lige lidt og så vil jeg høre kæresten af hvornår han regner med at være hjemme igen.

Er ret sikker på at jeg godt kan satse på ved en 5-6 tiden

Anmeld

14. januar 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Kender det godt... Lige nu kan jeg høre en svag snorken fra liften... Bare der skal have fundet en måde at sove okey på hvor jeg også kan få vejret gennem næsen....

Ja, det er ikke til at falde i søvn, hvis man har svært ved at trække luft. Håber du snart får det bedre om ikke andet så i hvert fald en god nats søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.