Anonym skriver:
Hvad gøre man når man føler end svigerforældre ikke kan li en?? Og især når det er vigtig for en selv man kan sammen og li hinanden, for sådan føler jeg det hos mig lige nu, og det startede især efter min svigerfar snakkede grimt til mig og jeg svarede lige sådan igen fordi det finder jeg mig altså ikke i, siden der er det gået ned af bakke, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Skal jeg bare finde mig i de snakke grimt til både mig og min kæreste. Eller er det ikke okay at sige fra, for ligemeget hvordan jeg siger fra bliver de fornæremet og føler virkelig ikke jeg kan være sammen med en hvis forældre ikke kan li mig fordi de ikke kan behandle mig som en lille pige hvad skal jeg gøre..
Min kærestes far kan ikke lide mig. Hans mor og stedfar kan heldigvis godt. Men det tærer faktisk mere på en end man lige tror når der er en person der ikke kan lide en. Jeg har gjort alt for at få ham til at kunne lide mig, men jeg gider ikke prøve mere. Her næsten 6 år efter er det ikke ændret, og det er hans eget problem. Han kan nu sejle sin egen sø. Jeg tager kun med ud til ham få gange, og kæresten ved også hvordan jeg har det med ham. Men jeg prøver at være høflig og ikke snakke grimt om faren.
Du er nok nødt til at indse at det ikke vil ændre sig, men tag en snak med kæresten om hvordan du har det, så han ved det. Han står i en svær situation fordi det er hans far, men bedre at han ved det end du skjuler det.
Anmeld