Først et STORT kram ! 
Jeg føler virkelig med dig ! Jeg har været der !
Det Aller bedste du kan gøre er, at være 100% åben omkring det overfor din mand.
Jeg valgte at sætte mig ned sammen med min kæreste, jeg åbnede samtalen med at spørge ham "kan man egentlig godt mærke på mig, at jeg er en meget jaloux person?" Jeg vidste godt han ville svarer ja, og så fortsatte samtalen. Jeg fortalte ham at jeg havde det rigtig dårligt med at jeg var så jaloux, hvad jeg mener det hos mig bunder i, og at det ikke har noget med mistillid at gøre. For det mener jeg absolut ikke det har, for går man ind i sit sind, kan man jo sagtens se at der ikke er noget holbart i jalousien.
Jeg fortalte ham at jeg elsker ham og at han ikke skal være i tvivl om at jeg stoler 100% på ham. Men at man ikke altid kan styrer de følelser der kommer med jalousien.
Han forsøgte virkelig at sætte sig ind i det, og det gjorde mig rigtig glad at han nu vidste 100% hvordan jeg havde det, og så kunne vi sammen arbejde på at det blev bedre.
Jeg synes du skal starte med at gå i tænkebox, og finde frem til hvad din jalousi kommer af, her var det dårlig selvtillid, jeg følte jeg lignede en hval og at han da bare til en hver tid kunne finde noget bedre, men sandheden var da jeg fik det sagt til ham, at jeg jo er gravid og at han faktisk synes jeg var noget så fin med den store mave 
Når du er kommet frem til hvad din jalousi kommer af, skal du åbne op for din kæreste og snakke med ham om det. Når du ligger alle følelser på bordet er jeg sikker på at han nok skal, om ikke andet, forsøge at forstå dig, og ikke blive sur.
Du kan evt. vise ham din tråd herinde, da den beskriver godt hvordan du har det.
Jeg håber i finder ud af det sammen, for man kan ikke gøre det selv, og jeg er sikker på at din kæreste nok skal støtte dig !
Igen STORT kram ! jeg VED du har styrken til at banke jalousien til Kina 
Hilsen hende der har været HELT samme sted som VED at det kan lade sig gøre at komme ud af det !