Hvor længe sover jeres 6 mds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

lycly

Mette&Alexander skriver:

Det r da et pænt strækt hun kan tage fra 23-6/7. Og skønt at kunne sove til kl 9..... 

Så længe går den desværre ikke herhjemme for storebror skal i bh til kl 9/9.30

Men kl 6-7 stykker ville være passende..

Den går heller ikke når jeg starter på arbejde igen, og hun skal i dp. Men indtil da nyder jeg det bare Men det havde nu heller ikke gjort noget, hvis hun "kun" sov til kl. 7 Der er det trods alt morgen. Kl. 4-5 er jo nærmest stadig nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

louisevl

Mette&Alexander skriver:

Ja enligt er jeg bare nysgerrig for at høre hvor længe jeres sover, min lille pige sover nemlig kun til 4-30-5 stykker og hun kommer i seng ved 19.30 tiden for der er hun bare total færdig. Jeg synets det er meget tidligt, er aldrig før stået op på dette tisdpunkt og er kontsant træt.

Jeg føler mig lidt uheldig eller bare forvent for min søn kom også i seng ved 19 tiden og sov gerne til 7 næste morgen.

Ville enligt gerne vende Lærkes rytme lidt så hun sov lidt mere tidligt morgen og ikke var så hurtigt træt og sov 3-4 timer om formiddagen, men det er bare ikke nemt.... 

Men hvornår kommer jeres i seng og hvor længe sover de til?

Her er vi stadig oppe 1-2 gange der fra 19.30-4.30/5.

Her bliver Jakob puttet mellem 19-19.30 og så vågner han igen om morgenen mellem 7.30-8.30...Så vi klager bestemt ikke... Han er lige blevet 6. mdr.

I en periode vågnede han også meget tidligt og der kom han over i sengen til os og sov videre i et par timer...Det kunne ikke hjælpe ved jer måske?

Anmeld

15. januar 2012

Alexander&Lærke

LunaLykke skriver:

Den går heller ikke når jeg starter på arbejde igen, og hun skal i dp. Men indtil da nyder jeg det bare Men det havde nu heller ikke gjort noget, hvis hun "kun" sov til kl. 7 Der er det trods alt morgen. Kl. 4-5 er jo nærmest stadig nat

Ja det er meget nat i mine øjne....

Anmeld

15. januar 2012

Alexander&Lærke

louisevl skriver:

Her bliver Jakob puttet mellem 19-19.30 og så vågner han igen om morgenen mellem 7.30-8.30...Så vi klager bestemt ikke... Han er lige blevet 6. mdr.

I en periode vågnede han også meget tidligt og der kom han over i sengen til os og sov videre i et par timer...Det kunne ikke hjælpe ved jer måske?

lyder som min søn, det var bare så skønt at få sin natte søvn. Bare lillepigen havde lidt at det sovegen også. Jeg burte nok ikke klage for hun kan efterfølgende godt tage en 3-4 timer om formiddagen, men det kunne jo så også tyde på at hun ikke helt er udsovet... Og jeg kan ikke altid sove med det samme hun sover for har stadig storebror hjemme når hun bliver lagt ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.