Hvornår fik h*n den første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Mother-love

Isabella var lige fyldt 6 mdr da de to fortænder i undermunden kom på samme tid. hun er nu 7,5 mdr og tror bestemt ikke der går voldsomt længe før fortænderne i overmunden kommer for hold da helt fast hun er begyndt at savle meget igen. Og så bidder hun seriøst i alt. Mmmm mors kind raps. AAaaavv siger jeg dig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Ka+Ma=Be

Benjamin har ikke fået nogen tænder endnu - han er 4 måneder gammel (så jeg har stemt blankt)

Men det er da interessant, at de fleste har stemt "inden 6 måneder"

Benjamin bider i alt og virker generet af sine gummer, så det varer nok ikke længe endnu, før den første bryder frem

Anmeld

14. januar 2012

Silas&Mille

Silas var omkring 5 måneder gammel da han fik de to midterste tænder i undermunden

Nu er han 1 år og har 6 tænder og 2 på vej, så det går ikke stærkt her

Anmeld

14. januar 2012

Talbutikken

Mine døtre var var 6 mdr.  og min søn var 10 mdr.

Anmeld

14. januar 2012

Mamacita til 2 piger

Præcis den dag hun fylde 8 mdr kom den første tand i undermunden, og den dag hun fyldte 9 mdr fik hun den næste... Så nu må vi se om der kommer en til når hun fylder 10 mdr.. ;-) Min venindes datter der er 9 mdr har hele 8, ja OTTE!!!, total frembrudte tænder... Men hun er altså også super hurtig til alt! 

Anmeld

14. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her kom de 2 første i undermunder 2 dage før thea blev 6 mdr. Hun havde fået alle sine tænder inden hun blev 1 år. Og de har heldigvis aldrig givet problemer. Vh stine

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

Lærke var 11 mdr og 3 dage da den første bisse dukkede frem

Anmeld

14. januar 2012

Benjamins'mor

Da han var 4 mdr.

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

Caracatita skriver:

Ja, men trods det blev de to ældste ammet 10 og 11 måneder - den sidste på snart 11 mdr bliver endnu

Min ældste på 6 år har så også tabt 4 tænder og har pt 3 rokketænder - hvorimod de to jævnaldrende fætre ikke har tabt en tand endnu. Måske hænger rokketænder sammen med tidlig tandfrembrud?!

Tja måske. Jeg fik selv min første tand 7 måneder gammel (ikke vildt tidligt), og havde skiftet alle tænder ud inden jeg startede i skole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.