Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her sprang der to frem da hun var 9måneder ca. I løbet af de næste par måneder kom der 6mere, og hun har nu 17 måneder gammel 8 tænder.
4 foroven, og 4 forneden. Og det ser ikke ud til der er nogle på vej foreløbig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas var næsten 9 mdr, 13 dage før han rundede de 9 mdr.
Han fik 4 tænder på 17 dage.
An&Jo skriver: jeps, var sikker på at han ville forblive tandløs og at jeg skulle ud og købe gebis til ham, da jeg pludselig opdagede en tand i overmunden.. nu er han 21 mdr og har fået 10 tænder, så de er kommet ret hurtigt efter hinanden da han først gik igang..
jeps, var sikker på at han ville forblive tandløs og at jeg skulle ud og købe gebis til ham, da jeg pludselig opdagede en tand i overmunden.. nu er han 21 mdr og har fået 10 tænder, så de er kommet ret hurtigt efter hinanden da han først gik igang..
hvor sjovt egentligt. det er da vist ikke den helt rigtige rækkefølge de er kommet i heller?
Janni. skriver: Silas var næsten 9 mdr, 13 dage før han rundede de 9 mdr. Han fik 4 tænder på 17 dage.
uha det var mange på en gang. var han slet ikke generet af det?
Caracatita skriver: Min ældste søn var 3 mdr....de to andre var 5 mdr.
Min ældste søn var 3 mdr....de to andre var 5 mdr.
hold da op, det var tidligt!!
trunte24 skriver: Han var 4 mdr. da de første 2 fortænder i undermunden dukkede op. Nu er han knap 15 mdr. og er ved at få sine 2 års kindtænder, hvilket jo vil sige de sidste
Han var 4 mdr. da de første 2 fortænder i undermunden dukkede op.
Nu er han knap 15 mdr. og er ved at få sine 2 års kindtænder, hvilket jo vil sige de sidste
kan læse at der er mange der er tidligt ud, og din er MEGET tidligt ude
Malou&Anders skriver: Jeg fik en tand dagen efter og en til efter to dage jeg var blevet født
Jeg fik en tand dagen efter og en til efter to dage jeg var blevet født
så er det vist heller ikke helt forkert at nogle babyer nærmest bliver født med tænderne. troede egentlig ikke rigtig på det før nu
MortilCilas skriver: Min søn fik sine to førstr tænder i november sidste år, og der var han 10 måneder, og han bliver 1år i morgen og har ikke fået mere end de to, og det virker ikke som om der er flere på vej
Min søn fik sine to førstr tænder i november sidste år, og der var han 10 måneder, og han bliver 1år i morgen og har ikke fået mere end de to, og det virker ikke som om der er flere på vej
mon ikke de lige pludselig kommer på en gang? og tillykke med ham
Anonym skriver: så er det vist heller ikke helt forkert at nogle babyer nærmest bliver født med tænderne. troede egentlig ikke rigtig på det før nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128