Hej piger.
Jeg synes jeg er ved at være lidt bekymret for Isabella.
Hun er 7,5 mdr gammel og en utrolig glad og mild pige. Hun er så nem. Hun græder storset kun hvis hun er sulten og klynker hvis hun er træt.
Sagen er den at hun har kunnet sidde selv siden hun var 5 mdr og sidder rigtig flot med ret ryg.
Men hun kan ikke sætte sig op af sig selv. Hun vender ikke rundt når hun sover. Hun har først lige lært at trille hele vejen rundt for ca. En månede siden.
Hun kan ikke kravle eller sidde i kravle position.
Vi har haft mange problemer med at få hende til at ligge på maven.og nu hvor hu har lært at trille hele vejen rundt,triller hun om på ryggen med det samme vi ligger hende på maven.
Hun er så småt begyndt inde for den sidste uge og mosle lidt rundt efter ting. Ellers sidder hun helt stille det samme sted.
Hun har sidden hun varhelt lille ikke " bestået" den testat stå på hendes ben. Hun er lidt bedre nu men hun vil helst ikke.
Jeg er begyndt at blive bekymret for hende for det eneste hun kan er bare at sidde helt stille og hun er så god til at række ud efter ting uden at vælte. Men som det eneste hun kan nu og ikke giver os indtryk af at hun gør klar til at kravle eller lign. Synes jeg det er underligt. Skal jeg være bekymret? Kender i evt nogen man kan snakke med om dette? Har i nogle råd til hvad man kan gøre?
Når jeg prøver og sætte hende i kravleposition så flader hun helt ud og ender på maven med hovedet løftet op. Hvorefter hun triller om på ryggen.
Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på om der er noget galt med hende ?

Håber i kan hjælpe
Anmeld