Hvornår kravlede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

MinNoah

Min søn kravlede da han var 13 mdr - inden da kunne han ikke engang sætte sig selv op! Men så gik det hurtigt og han gik da han var 16 mdr. Så fra at kunne intet stort set til at kunne gå gik der 3 mdr.

Men synes ikke du skal tænke så meget over det! Alle dem der svarer i sådan en tråd er typisk mødre hvis børn har kravlet og gået meget tidligt, og det er altså ikke en konkurrence om at man er en bedre mor eller har et bedre barn hvis de kravler/går tidligt!

Så jeg synes du skal nyde dit barn lige der hvor hun er i sin udvikling, så pyt med om naboens barn kravler meget tidligere end dit! Det skal nok komme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

nissen

FrkLarsen skriver:

Emilie begyndte gå med støtte da hun var 9 måneder, og tog et skridt selv da hun var 10 måneder.

Hun sprang kravlestadiet over.  (jubii, ingen slidte bukser )

Det er super vigtigt for deres indlæring i skolen at de får lært at kravle!

Hvis de går før de kravler, så må de bare få lært at kravle senere - men vigtigt er det altså. Det er noget med kryds-koordineringen de skal bruge...

Her er trolden 6½ mdr. og bruger meget tid på at trække benene ind under sig når han ligger på maven, men ofte går næsen så i gulvet og så bliver han sur :-)

Anmeld

14. januar 2012

S.Maria

Min datter er lige begyndt at kravle imellem jul og nytår og da var hun 7 1/2 måned. 

Jeg går i mødre gruppe med en, hvor børnene i hendes tidligere mødre gruppe med hendes ældre dreng først kravlede da de var 10 måneder så du skal ikke være så nervøs for om hun er bagud. Man skal huske ikke at samligne sit barn med andre børn, med alt, selvom det er svært 

Anmeld

14. januar 2012

jeanne-skat

min søn var 8 måneder da han kravlede.. han går ikke endnu

Anmeld

14. januar 2012

Maja_4000

Caroline var 8½ måned da hun kravlede rigtigt .. I en måneds tid inden havde hun møvet sig frem .. Og som 9 måneders gik hun med støtte

Anmeld

14. januar 2012

Mother-love

Hvor er det dejligt at høre fra jer alle om at der ikke nødvendigvis behøver og være noget galt med Isabella. Jeg får besøg af min sp på mandag så tager jeg den lige med hende også. Men har fået ere ro på. For det vigtigste er jo at hun har det godt. Og det har hun. Vi fik meget ros da hun var 3 merit frem over at hun puldrer meget. Og hun har inde for den sidste månedes tid lært mange forskellige lyde. Så det kan jo godt være at det er den vej hun går. Og er lidt doven og tænker hvorfor skal jeg kravle og gå når jeg kan blive løftet hehe.
Vi har jo været og er stadig velsignet med at hun har sovet igennem siden hun var en månede. Og hun ka vågne ved en 6-7 tiden og få en flaske og sove en 2-3 timer mere så vi står so regel først op tidligt kl9.30 og hun bliver lagt i seng kl 19.30 om aftenen. det er der jo ikke mange der kan prale med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.