Problemer omkring aftensmaden (10 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

L-Mortil3

B&J skriver:

jeg kan godt forstå han ikke vil have mad han er mæt og træt efter en lang dag

men har du evt prøvet at give ham en lille smule yoghurt kun eller bare lidt frugt?? så det kun lige giver en bund men ikke mætter helt vildt??

men bare rolig det skal nok komme

Du har nok ret Lidt koldt vand i blodet gør godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

B&J

Line&Liam&Milan skriver:

Du har nok ret Lidt koldt vand i blodet gør godt

Nemlig.. det er møg hammer svært har selv en små spisende dreng

Anmeld

13. januar 2012

FrkT

Line&Liam&Milan skriver:

Han får små 100 ml, så det er jo nærmest bare en lille tår så at sige, DP tilbyder han 15.30, men der er han begyndt at gnide lidt øjne og være lidt træt (de får eftermiddags kaffe 14-14.30) jeg henter så kl. 16. Liam havde vi ikke så meget bøvl med, men han var jo også meget længere i udviklingen end Milan, sa Liam var på Milans alder, kunne han gå, og alting var ikke så overvældende, Milan er lige begyndt at krybe, og det tærer på krafterne på det bette skind...
Jeg håber det bare er en fase, men er lidt usikker, da jeg ikke rigtig kan sammenligne med Liam

Jeg tror helt klart også at det er en fase, og den skal han nok komme over...

Men så længe han ellers har den energi han skal have, og smiler og griner, så tror jeg ikke du behøver bekymre dig om noget.

Jeg hørte engang hende der Lola Jensen sige, at man ikke behøver proppe mad i børn, de spiser det de har behov for, så så længe de bliver tilbudt maden, så skal de nok selv sørge for at få det de behøver.

Og når der sker så meget for ham for tiden i hans fysiske udvikling, så er der ikke noget at sige til at han er udmattet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.