Line&Liam&Milan skriver:
Han får små 100 ml, så det er jo nærmest bare en lille tår så at sige, DP tilbyder han 15.30, men der er han begyndt at gnide lidt øjne og være lidt træt (de får eftermiddags kaffe 14-14.30) jeg henter så kl. 16. Liam havde vi ikke så meget bøvl med, men han var jo også meget længere i udviklingen end Milan, sa Liam var på Milans alder, kunne han gå, og alting var ikke så overvældende, Milan er lige begyndt at krybe, og det tærer på krafterne på det bette skind...
Jeg håber det bare er en fase, men er lidt usikker, da jeg ikke rigtig kan sammenligne med Liam
Jeg tror helt klart også at det er en fase, og den skal han nok komme over...
Men så længe han ellers har den energi han skal have, og smiler og griner, så tror jeg ikke du behøver bekymre dig om noget.
Jeg hørte engang hende der Lola Jensen sige, at man ikke behøver proppe mad i børn, de spiser det de har behov for, så så længe de bliver tilbudt maden, så skal de nok selv sørge for at få det de behøver.
Og når der sker så meget for ham for tiden i hans fysiske udvikling, så er der ikke noget at sige til at han er udmattet.
Anmeld