Jeg håber på i kan give lidt råd, da jeg efterhånden ikke helt ved hvordan jeg skal gribe situationen an.
Milan er 10 mdr og går i DP sammen med Liam, vi er hjemme 16.30 hver dag, og Milan er rigtig træt og kvæstet efter en lang dag i DP, han får derfor en lille flaske og putter lidt i sengen, ellers er han helt umulig.
Når han så kommer op 17.30 spiser vi kl. 18.00, men han vil aldrig spise noget her, han vil gerne spise en skorpe, men går helt i selvsving hvis man præsenterer noget aftensmad for ham. Han skriger, gnider sig i øjnene og rækker ud efter mig.
Jeg tænker at han ikke er ret sulten pga. den lille flaske, men han er så træt og sulten når han kommer hjem fra DP at han ikke kan overskue et måltid, derfor får han lidt mælk.
I weekenderne spiser han som en tøndetærsker, til alle måltider.
Har i en ide til hvordan man løser denne problemstilling omkring aftensmad/træthed.
Jeg har forsøgt at rykke hans aftensmad til 18.30-18.45 men dette har ingen effekt, da han så bare pylrer og hænger på mig, 18.45-19-00 bliver han så puttet og sover til næste morgen , afbrudt af en enkelt opvågning...
Jeg er løbet tør for ideer... Hvad tænker i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld