Hjælp - opskrift på god aftensmad søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Maja88

HeidiØ skriver:

hihi kan gætte mig til du er en af gæsterne

hi hi ja

og hun laver lækkert mad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

*Sofie*

Ellingsen skriver:

Vi får besøg af nogle gode venner i aften, og mangler virkelig inspiration til hvad menuen skal stå på.

Kom frisk med jeres yndlingsopskrifter

Vi er 7 til spisning i morgen og jeg ska lave italienske kødboller i tomatsovs med frisk pasta. Mmm

Anmeld

13. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg lavede en super simpel og lækker ret igår:

jeg tog kyllinge bryster og bankede dem flade. smurte den ene side med hvidløgsost, kom en skive bacon på og rullede det sammen omkring fyldet.

kødet blev lagt på en bund af rodfrugter som så blev "bagt" i ovnen til rodfrugterne var møre og kyllingen gennemstegt

Anmeld

13. januar 2012

Leneur

Noget af det jeg synes er lækkert er fyldte pandekager enten med oksekød og hvidkål eller skinke,champignon, flødeost og sennep og så en god gang salat til. Netop fordi det er noget man kan forberede i god tid og så bare ind i ovnen, når gæsterne er kommet.Opskrifter findes også inde på kogebogen.dk....

Anmeld

13. januar 2012

aarhusmor

du kan lave tortillas pandekager med masser af fyld at vælge imellem. F.eks. hakket kød, blandet med lidt stærke krydderier, chorizo pølse (er godt nok spansk)

salat, tomater, agurker, gulerodssalat osv. osv.

Det giver sådan en hyggelig aften når gæsterne selv er med til at blande maden og man har forskelige dressiger osv.

F.eks. den alm. røde tomatdressing der er stærk og så en hvidløgsdressing.

Og så er det økonomisk også ret billigt at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.