Hvornår er det et ikke-rygerhjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg har svaret når der ikke bliver røget indenfor.

Hvis vi skal over i, at det først er når ingen i husstanden ryger fordi det ellers sætter sig i tøj osv.. Hvad så hvis den tidligere ejer røg inde? Der vil jo altid sidde noget, uanset hvor meget man vasker, skurer, maler og sliber. Er det så også et rygerhjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Ciss

Anonym skriver:

Spørgsmålet siger sig selv! Men hvornår kan man kalde det et ikke-ryger hjem, hvis man f.eks. skal sælge ting?

Jeg vil sige, at det er når ingen i husstanden ryger. Punktum.

Dvs, heller ingen teenagere eller aupairen, eller hvem som ellers måtte bo i huset.

Ikke-ryger er man jo kun, når man ikke ryger.

Ellers må man finde et andet udtryk, og måske kalde det et "røgfrit hus", hvis man f eks ikke tillader rygning indenfor.

Anmeld

12. januar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Spørgsmålet siger sig selv! Men hvornår kan man kalde det et ikke-ryger hjem, hvis man f.eks. skal sælge ting?

jeg vile absolut betegne vores hjem som et ikke ryger hjem.. det eneste tidspunkt der bliver røget her i huset er når min svigermor er her.. for jeg kunne på ingen måder drømme om at sende en gigt plaget kvinde ned fra anden sal, bare fordi der normalt ikke bliver røget her ( hun kommer meget sjældent her i forvejen) 

Anmeld

12. januar 2012

chael

PT skriver:

Når der aldrig bliver røget inde i huset er det et ikke-ryger hjem.

Anmeld

12. januar 2012

Fenja09

Når der ikke ryges indenfor kan det kun være et ikke-ryger hjem, uanset om der så står 10 mennesker udenfor og ryger.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

Når man ryger udenfor - hver gang.

Anmeld

12. januar 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Når der ikke ryges indenfor kan det kun være et ikke-ryger hjem, uanset om der så står 10 mennesker udenfor og ryger.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

lio

som jeg forstår det

Ikke-ryger-hjem = Hjem hvor der ikke bliver røget indenfor.

Anmeld

12. januar 2012

Lullaby

Vores er et ikke-ryger hjem. Der bliver ikke røget indenfor. Gæsterne bliver smidt udenfor og hverken manden eller jeg ryger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.