Hvornår er det et ikke-rygerhjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er det et ikke-rygerhjem?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.394 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Spørgsmålet siger sig selv! Men hvornår kan man kalde det et ikke-ryger hjem, hvis man f.eks. skal sælge ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

*Sofie*

Når forældrene ikk ryger...heller ikk udenfor
Bare min mening.

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Når der aldrig bliver røget inde i huset er det et ikke-ryger hjem.

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Jeg har svaret 1 og 2...

Herhjemme ryger ingen af os... Og gæster ryger KUN udenfor. Vi har røget begge to, men holdte op da jeg blev gravid med Idun og efter har ingen røget indenfor.

Vi betragter os selv som et ikke ryger hjem

Anmeld

12. januar 2012

lycly

Når man ryger udenfor, har jeg stemt. Min kæreste ryger, men jeg gør ikke. Og vores hjem betragter jeg som et ikke ryger hjem, fordi der ikke bliver røget her. Min kæreste ryger næsten aldrig når han er hjemme, og når han en sjælden gang gør, står han på altanen. Med lukket dør

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Spørgsmålet siger sig selv! Men hvornår kan man kalde det et ikke-ryger hjem, hvis man f.eks. skal sælge ting?

når ingen af forældrene ryger og andre ikke får lov til at ryge indenfor når de er på besøg..

Anmeld

12. januar 2012

raca

når ingen forældre ryger... og der ikke bliver røget i huset..

jeg anser vores hus for ikke ryge hus.. der kommer nogle på besøg a 2 gange om året der ryger og de ryger i caporten eller haven..

jeg mener ikke det kan være et ikke rygerhjem hvis den ene ryger i haven da dvs skadelige partikler stadig sidder i tøj og hår på ham. og børne ser det jo også.. jeg syntes lidt det er som og sige at man er et alkoholfrit hjem for vi drikker kun  i haven.

Anmeld

12. januar 2012

kirsti

Når der ikkebliver røget inde i huset overhovedet

Anmeld

12. januar 2012

maria_wlt

Når der IKKE bliver røget inde i huset

Anmeld

12. januar 2012

Lone Jakobsen

når der ikke bliver røget inde i huset.

da dette kun handler om salgs annoncer, så synes jeg den beskrivelse passer fint.

om manden ryger i garagen eller gæsterne på altanen, det synes jeg ikke gør nogen forskel for det tøj man vil sælge/købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.