Ubuden gæst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

katrine26

Jeg sad i går og funderet over alle de dejlige ting som følger med når man bliver mor. I ved kærligeheden til ens barn, lykke ved at følge sit barns udvikling og alle de andre sjove,sure oplevelser man har i hverdagen.

Men EN ting som også følger med er den dårlige samvigtighed. ja sad og tænkte at vis det var en gæst som ville ind og se ens barn på barselgange så ville jeg frabede mig at personen kom ind.

Jeg er pt ledig hvilke gør at jeg kan give min søn korte dage ( det eneste plus ved ledighed). Men i går hentet jeg ham først kl. 16.40 ( bliver normalt hentet mellem kl.15-15.30 og afleveret sent ca. 9.) Men i går havde jeg brug for at tage mig en middagslur. Men i samme sekundt jeg gik over for at hente ham kom den dårlige samvitighed og den blev bare ved med at banke på selvom jeg ikke åbnet..havde det vare en rigtig person og ikke en fiktiv, tror jeg at jeg ville melde den for chikane..HHHMMM må man kan det..

Andre som har det lige sådan..?

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

4xGreve

katrine26 skriver:

Jeg sad i går og funderet over alle de dejlige ting som følger med når man bliver mor. I ved kærligeheden til ens barn, lykke ved at følge sit barns udvikling og alle de andre sjove,sure oplevelser man har i hverdagen.

Men EN ting som også følger med er den dårlige samvigtighed. ja sad og tænkte at vis det var en gæst som ville ind og se ens barn på barselgange så ville jeg frabede mig at personen kom ind.

Jeg er pt ledig hvilke gør at jeg kan give min søn korte dage ( det eneste plus ved ledighed). Men i går hentet jeg ham først kl. 16.40 ( bliver normalt hentet mellem kl.15-15.30 og afleveret sent ca. 9.) Men i går havde jeg brug for at tage mig en middagslur. Men i samme sekundt jeg gik over for at hente ham kom den dårlige samvitighed og den blev bare ved med at banke på selvom jeg ikke åbnet..havde det vare en rigtig person og ikke en fiktiv, tror jeg at jeg ville melde den for chikane..HHHMMM må man kan det..

Andre som har det lige sådan..?

Katrine26

Åh ja den kender jeg alt for godt og alt for tit...

Jeg gør som du aflever ca. Kl 9 og henter normalt kl 15 hvis jeg så en dag kommer lidt sener lad os sige 30 min. Sener så har jeg så dårlig samvittighed, og det samme når jeg skal være lidt bestemt overfor Daniella osv. 

Anmeld

12. januar 2012

mor2011_

Det samme her aflever kl 9 og henter 14.15 såhvis jeg kommer senere får jeg det vild dårligt

Anmeld

12. januar 2012

katrine26

Dejligt at jeg ikke er ene..

Men den må gerne blive væk herfra.

Katrine26

Anmeld

12. januar 2012

katrine26

4xGreve skriver:

Åh ja den kender jeg alt for godt og alt for tit...

Jeg gør som du aflever ca. Kl 9 og henter normalt kl 15 hvis jeg så en dag kommer lidt sener lad os sige 30 min. Sener så har jeg så dårlig samvittighed, og det samme når jeg skal være lidt bestemt overfor Daniella osv. 

Dejligt at jeg ikke er ene.

Har dog ikke dårlig samvitighed når jeg irettesætter min søn. Da jeg ved af erfaring at det er en nødvendighed.

Katrine26

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

katrine26 skriver:

Dejligt at jeg ikke er ene.

Har dog ikke dårlig samvitighed når jeg irettesætter min søn. Da jeg ved af erfaring at det er en nødvendighed.

Katrine26

Det gør jeg også men ja er sku ikke god til det hehe, men bliver da beder og beder... Og du er bestemt ikke ene

Anmeld

12. januar 2012

katrine26

4xGreve skriver:

Det gør jeg også men ja er sku ikke god til det hehe, men bliver da beder og beder... Og du er bestemt ikke ene

Nej men vi vokser forhåbenlig med opgaven...

Katrine26

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

katrine26 skriver:

Nej men vi vokser forhåbenlig med opgaven...

Katrine26

Ja mon ikke...? Men der er jo heller ingen der har sagt at det skal være let at være forældre

Anmeld

12. januar 2012

katrine26

4xGreve skriver:

Ja mon ikke...? Men der er jo heller ingen der har sagt at det skal være let at være forældre

haha.. nej det kan jeg da kun give dig ret i...

Katrine26

Anmeld

12. januar 2012

Janni.

Silas bliver afleveret cirka kl 8.30 og ofte sovende (han falder i søvn i barnevognen på vej der over). Og bliver hentet senest kl 15, hvor han 9 ud af 10 dage også stadig sover. Men jeg/vi har det ligesom dig, bliver det senere så melder der sig en dårlig samvittighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.