Hjælp de-weet. gravid uden at vide det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

JJH

Øv, ville super gerne hjælpe, men har desværre ikke selv født endnu. Men stort tillykke med den lille uventede prinsesse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

An&Jo

jeg har en gammel brio barnevogn til at stå som de gerne må få, den skal bare afhentes, men pæn det er den altså ikke.. men den fungerer..

der er lidt rust på stellet ved hjulene, og den trænger til en tur i vaskemaskinen, da den bare har stået i mine forældres garage, derudover skal hjulene smøres, de er nemlig lidt svære at få af, men den fungerer altså helt perfekt, hvis den lige bliver vasket og får lidt olie..

den kan afhentes i Aalborg Øst

Anmeld

30. januar 2012

Linea

Det er muligt, at jeg får sure miner denne vej ved følgende kommentar: Men jeg fatter simpelthen ikke, at man i den grad ikke kan mærke, man er gravid. Jeg tænker bare på alle de ting, en graviditet og et lille liv gør ved en kvindes krop. Og jeg ved godt, at dette har været oppe at vende i et TV program, men det gør stadigvæk ikke min undren mindre udtalt???

Men håber da du har held af at få hjælp til din veninde. Vi har desværre ikke mere babytøj eller lignende.

Anmeld

30. januar 2012

Christina.78

Gud, hvor unødvendigt at sige hvad du IKKE sælger.. 

Vorherre bevares! Må da godt ytre mig om, at jeg stadig finder det meget mærkeligt ikke at have mærket noget til en baby OVERHOVEDET!! 

skrev jeg havde en billig barnevogn til salg, men det er en, der muligvis kun er god nok til at stå fast hos en DP'er så nok ikke en man kører rundt med!!

sat at det tøj jeg har fra tøzen i str 44 ikke er noget jeg har lyst til at sælge, da det har affektionsværdi for mig..hvis ikke dette var tilfældet ville jeg gerne have solgt det.. billigt endda..

men dette kære lille barn er, så vidt jeg kan læse, for tidligt født, så de skal nok være på neonatal lidt..i denne tid er der jo da mulighed for at skaffe de fornødne ting man ikke lige havde inden da...

Om ikke andet håber jeg da det bedste for din veninde..og hendes barn selvfølgelig også..altid en glæde sådan et lille spædbarn

Anmeld

30. januar 2012

Becks

schonert skriver:

Hej de damer og herre.

Min veninde de-weet fandt ud a hun var gravid mandag den 9 januar, da hun var ca 32 uge henne, hun  født her den 11 januar en lille pige, på 2370g og 47cm. så det ville sige hun vist var gravid i 2 dage. 

Så hun har spurgt mig om at høre om der nogen der ude der kan hjælpe hende, få hun har jo ikke vist hun var gravid, så hun har ikke fået noget købt. Men hun fik hedvis en datter få et år siden. Så hun ville høre om der nogen der ude der ligger inde med noget tøj i str 46, som de har lyst til at give hende da hun ikke har penge lige nu, da de osse skal ud og have endnu en barnevorng ovs. 

Håber der noget kan hjælpe. 

Nu har du jo ikke haft skrevet i denne tråd, siden den 12.. Så hvordan går det med din veninde og barnet?

Anmeld

30. januar 2012

Nolle

Becks skriver:

Nu har du jo ikke haft skrevet i denne tråd, siden den 12.. Så hvordan går det med din veninde og barnet?

Det går dem rigtig godt - de er kommet hjem, og bette pige vosker og vosker Så der går frem ad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.