Hjælp de-weet. gravid uden at vide det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.602 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Nolle

Hej de damer og herre.

Min veninde de-weet fandt ud a hun var gravid mandag den 9 januar, da hun var ca 32 uge henne, hun  født her den 11 januar en lille pige, på 2370g og 47cm. så det ville sige hun vist var gravid i 2 dage. 

Så hun har spurgt mig om at høre om der nogen der ude der kan hjælpe hende, få hun har jo ikke vist hun var gravid, så hun har ikke fået noget købt. Men hun fik hedvis en datter få et år siden. Så hun ville høre om der nogen der ude der ligger inde med noget tøj i str 46, som de har lyst til at give hende da hun ikke har penge lige nu, da de osse skal ud og have endnu en barnevorng ovs. 

Håber der noget kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Jibbe

Jeg har desværre ikke noget i så små størrelser eller en ekstra barnevogn men jeg håber i finder noget!

Anmeld

12. januar 2012

bobbles

schonert skriver:

Hej de damer og herre.

Min veninde de-weet fandt ud a hun var gravid mandag den 9 januar, da hun var ca 32 uge henne, hun  født her den 11 januar en lille pige, på 2370g og 47cm. så det ville sige hun vist var gravid i 2 dage. 

Så hun har spurgt mig om at høre om der nogen der ude der kan hjælpe hende, få hun har jo ikke vist hun var gravid, så hun har ikke fået noget købt. Men hun fik hedvis en datter få et år siden. Så hun ville høre om der nogen der ude der ligger inde med noget tøj i str 46, som de har lyst til at give hende da hun ikke har penge lige nu, da de osse skal ud og have endnu en barnevorng ovs. 

Håber der noget kan hjælpe. 

så må hun da være en meget stor dame siden man ikke kan se man er gravid og 32 uger henne?!!!

Anmeld

12. januar 2012

Bassemor<3

først stort tillykke med hende lille pige ! 

Jeg har en smugle tøj som kan bruges til både dreng og pige ! Det er desværre ikke i så små størrelser ! Men hun skal være velkommen til at få det ! Hvor i landet bor hun ? 

Det er 3 trøjer

1 par cowboybukser

en hue og et par futter.

Anmeld

12. januar 2012

Nolle

Frøken Christiansen skriver:

så må hun da være en meget stor dame siden man ikke kan se man er gravid og 32 uger henne?!!!

hun er overhovdet ikke stor- hun er helt normal ...

Anmeld

12. januar 2012

Nolle

babyboy2012 skriver:

først stort tillykke med hende lille pige ! 

Jeg har en smugle tøj som kan bruges til både dreng og pige ! Det er desværre ikke i så små størrelser ! Men hun skal være velkommen til at få det ! Hvor i landet bor hun ? 

Det er 3 trøjer

1 par cowboybukser

en hue og et par futter.

det sød af dig .. Det bliver hun glad få

Hun bor i vejle, jeg bor i nordjylland.

Anmeld

12. januar 2012

Nolle

Jibbe skriver:

Jeg har desværre ikke noget i så små størrelser eller en ekstra barnevogn men jeg håber i finder noget!

Okay - jeg kan lige skriv og spøger om de har fået købt en. 
så kan jeg lige vende tilbage  

Anmeld

12. januar 2012

MortilCilas

Frøken Christiansen skriver:

Q tv viste med folk der var gravid uden at vide det, den ene var lige som i krop, omkring 165 høj og knapt 60kg og hun tog 2kg på, og kunne ikke ses at hun var gravid, så det kan sagtens ske

Anmeld

12. januar 2012

Thalia

Jeg passede mit eget tøj igennem stort set hele sidste graviditet. Victor lå op ad min rygsøjle så der var intet at se .

Mavebilledet her er fra 26+4 - og blev taget fordi jeg jublede lidt over at man med goid vilje godt kunne se jeg var gravid...

Anmeld

12. januar 2012

Valle81

Thalia skriver:

Jeg passede mit eget tøj igennem stort set hele sidste graviditet. Victor lå op ad min rygsøjle så der var intet at se .

Mavebilledet her er fra 26+4 - og blev taget fordi jeg jublede lidt over at man med goid vilje godt kunne se jeg var gravid...

Wauw

Det er så vildt at gravide maver kan være så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.