Hvordan sidder jeres baby på 3 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

ModerNatur

Celina havde SLET ikk muskulatur i ryggen til at sidde ret op og ned da hun var 3 måneder.. Hun kan sagtens sidde med ved bordet i hendes stol nu hvor hun er 5 1/2 måned, men stadig ikke selv.. Til gengæld er hun langt foran på andre punkter, så tag den med ro  

Ved godt hvor svært det er når man sidder i mødregruppen og man føler ens barn er bagud, men sådan er det jo ikke..

Medmindre læge/sp giver udtryk for at der er noget galt, ville jeg være ganske rolig, og glæde mig over at han tager det i hans eget tempo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

min datter på 3 måneder kan selv holde hovedet så hun sidder fint med hovedet og lidt foroverbøjet nogen gange når jeg sidder med hende. hun kan også sidde op af sofaen uden støtte men der går dog ikke længe før hun tipper til siden.

Anmeld

12. januar 2012

modesty

Frøken J. skriver:

Det skal du ikke være ked af! Rose synker også sammen i ryggen når hun sidder. Hovedet holder hun uden problem, men kan kun rette ryggen hvis jeg holder hende rank selv. Er dog nødt til at have hende meget siddende, for hun gider IKKE ligge ned. Så bliver hun gal - der er ikke nok at se på jo :-)

Hahah, nej han gider heller ikke ligge ned her - så jeg slæber ham rundt på skulderen hele tiden. Argh. Måtte gå til kiropraktor med hold i nakken forleden, hæh!

Anmeld

12. januar 2012

modesty

Tak for svar alle sammen! Jeg tager den med ro. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.