Hvordan sidder jeres baby på 3 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

modesty

Min dreng hænger stadig noget med ryggen og hovedet når jeg sidder med ham i skødet, med hans ryg mod min mave.

Jeg ved godt at det er meget forskelligt hvornår de små kan de forskellige ting, men man kan jo ikke lade være med at blive lidt bekymret når alle de andre bebser i mødregruppen sidder så fint rankt. 

Han kan godt lide at ligge på maven og er god til at holde sit hoved her. Også når jeg har ham på skulderen. Men det er som om han synker lidt sammen i ryggen når jeg sidder med ham i skødet (hvilket jeg så ikke gør endnu, da jeg tænker at det ikke kan være godt/rart for ham).

Hvordan sidder jeres bebser på 3 mdr.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Tona

modesty skriver:

Min dreng hænger stadig noget med ryggen og hovedet når jeg sidder med ham i skødet, med hans ryg mod min mave.

Jeg ved godt at det er meget forskelligt hvornår de små kan de forskellige ting, men man kan jo ikke lade være med at blive lidt bekymret når alle de andre bebser i mødregruppen sidder så fint rankt. 

Han kan godt lide at ligge på maven og er god til at holde sit hoved her. Også når jeg har ham på skulderen. Men det er som om han synker lidt sammen i ryggen når jeg sidder med ham i skødet (hvilket jeg så ikke gør endnu, da jeg tænker at det ikke kan være godt/rart for ham).

Amanda sad fint i den alder med rank ryg osv, men børn er meget forskellige. Så er der nok andre ting som han kommer til at være længere fremme med  Tror ikke at du skal bekymre dig om det

Anmeld

11. januar 2012

twinny

drengene sidder fint rank ryg..

støtter ikk hovederne mod vores bryst mere... Det er de begyndt på for 2-3 uger siden, da de var omkring 3 måneder..

Det skal nok komme... bare rolig.

Anmeld

12. januar 2012

jeanne-skat

min søn kunne ikke sidde da han var 3 mdr

Anmeld

12. januar 2012

Diana...

Ingen af mine børn har fået lov til at sidde da de var 3 måneder det er de ikke stærke nok til. 

Anmeld

12. januar 2012

Fenja09

Tror slet ikke at du skal være nervøs - min datter er lidt over 4 måneder nu og hun vil stadig læne fremover, hvis hun sidder på rumpen. Hendes hoved er dog stabilt. Kan ikke lige huske hvordan det var for et par måneder siden.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

HeidiØ

Deres ryg er da slet ik stærk nok til at sidde selv der.. Min søn et 4 mdr, han sidder ikke helt rank, holder dog hovedet fint. Spurgte så sent som igår min sp hvornår man ku regne med de sidder med i højstol ved bordet, hun sagde 6-7 mdrs alder :-) men er sikker på det er meget forskelligt :-)

Anmeld

12. januar 2012

Koen.

Lærke var 6 mdr inden hun sad selv, så bare giv det tid her var der os et par stykker fra min mødregruppe der havde travlt med hun ikke sad, meen jeg kunne ikke se hvorfor hun skulle lære det før hun var klar og det samme sagde min SP

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

modesty skriver:

Kender ingen babyer der har siddet selv efter blot 3 mdr.! Laura var 6 mdr. Inden hun sad helt selv, så der er vist INTET at være bekymret for

Anmeld

12. januar 2012

Frøken J.

Det skal du ikke være ked af! Rose synker også sammen i ryggen når hun sidder. Hovedet holder hun uden problem, men kan kun rette ryggen hvis jeg holder hende rank selv. Er dog nødt til at have hende meget siddende, for hun gider IKKE ligge ned. Så bliver hun gal - der er ikke nok at se på jo :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.