bruge gulerød som bide legetøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Clisolka

Jeg tror først Isabella har været omkring 8-9 mrd. før hun smagte æble. Alt inden der havde hun svært ved, så jeg ville ikke turde  Gulerod smager hun kun fortsat kogt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Lotus86

Min sp frarådede kraftigt, at vi gav vores søn rå æbler og gulerødder, da de virkelig let kan få det galt i halsen. Har efterhånden hørt mange skræmmehistorier om små børn og gulerødder, så her får han det ikke før han bliver konfirmeret

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Skulle bare lige vide om det var okay.. Fordi jeg var ude idag, og svigermor fik passet mit barn.. Jeg kommer hjem har han en gulerød i hånden og æble ved siden.. Øøhhmm spurgte om hvad der foregår her så kommer hun med jamen det er helt okay han skal ikk putte alle de beskidte legetøj i munden heller en gulerød ... Tjaaah hmmm hvad siger man så..

Syns da du skal forklare hende at det er dig der bestemmer , og at det vil du ikke have til en anden gang .. Og desuden kan det ikke undgåes at børn bider i ting 

Anmeld

11. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Og så er der vel også det med at en gulerod der ikke er kogt har flere uheldige bakterier, hér tænker jeg at det jo er en rodfrugt, som vokser i jord, bliver gødet og sprøjtet. Det vel bedre med en kogt gulerod og så most

agurk skulle vist være bedre hvis det endelig var, det også godt for bisserne, men man skal altid holde øje med børn der spiser, da der er risiko for at de får det i den gale hals og pludselig skal have hjælp til at få noget op, selvom de har en veludviklet kastoprefleks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.