Hvad synes i? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

TaAsJu

Uha jeg syntes den er fed.. Sådan en har jeg nok om nogle år.. Men har lige en ryg der skal laves først!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Anonym trådstarter

I.E.K. skriver:

OMG  

Tak
Elsker den også

Anmeld

12. januar 2012

*Bare_mig*

Super cool og fantastiske farver!!!

Ville ønske jeg selv turde at få lavet sådan én

Anmeld

12. januar 2012

babymus77

JO den er super fed!!! ;-))

Anmeld

12. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det synes jeg ikke at den er. Personligt synes jeg ikke, at kvinder skal dække sin krop med tatoveringer på den måde / med så store tatoveringer.

Tatoveringer kan sagtens være flotte - de skal bare være mindre.

Bare min holdning

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

Jeg tror ikke min ærlige mening er noget du vil have, eller betyder noget.. for du virker jo super glad for dem også er det jo bare fedt!!!

Anmeld

12. januar 2012

tinasmor

Hvad betyder dette:

ved ikke hvad der sker, men min mand og sleeve?

Personligt kan jeg ikke lide tatoveringer af nogle art (og endnu mindre til piger) Men du virker jo rigtig glad for din, så det er jo hovedsagen.

Tænker på alle dem der fik lavet amager nr. plader på lænden eller de berygtede pigtråds/tribal "armbånd" på overarmen i 90érne. Dem er der nok nogle der er trætte af nu læste forleden at der pt tjenes mere på at fjerne tatoos end at lave det (samlet set) Men dit ser mere ud som om det er en "livstil" og ikke en dille, så du vil da sikkert være glad for det altid.

Jeg ville aldrig gide at se på det samme mønster (eller blomster eller hvad folk nu får lavet) dag ud og dag ind i 60 år. Jeg håber der en dag kommer noget tatoo der kan holde f.eks måske 5-10 år. Så tror jeg, mange ville kunne spare sig for de fejltagelser de måske har taget tidligere.

Men meget kan man sige, men din tatoo er i hvertfald gennemført

Anmeld

12. januar 2012

Linea

Jeg er personligt ikke så meget til tatoveringer forstået på den måde, at jeg aldrig selv vil have een, men jeg synes nu din af slagsen er rigtig flot. Fede motiver og fantastiske farver.

Anmeld

12. januar 2012

Mussen2

Personilgt kunne jeg aldrig drømme om at ændre så drastisk på min krop permanent, men når det er sagt synes jeg egentlig den er flot og med nogle flotte farver.

Jeg ved dog ikke, jeg synes den ville vær lige så flot hvis den sad på en slaske arm med "vinkeskinke" eller om den ser pæn ud på en 50 år gammel krop.  Så det der med at udsmykke/ændre sig så drastisk for life er bare slet ikke mig, men flot er den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.