Hvad synes i? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Er den ikke bare sååå lækker!?
Manden er helt vild - ved ikke hvad der sker, men min mand og sleeves det er bare Jin og Yan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Manden er helt vild - ved ikke hvad der sker, men min mand og sleeves det er bare Jin og Yan

suuuuper fed

Anmeld

11. januar 2012

Eliza

jeg er ski godt tilfreds med det "hylster jeg kom til festen i" og har kun 2 små krydseduller som kan dækkes med en T-shirt.. jeg synes personligt lige det der er i overkanten..  men hver sin smag 

Anmeld

11. januar 2012

Phoenix

Super cool 

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

suuuuper fed

Jeg elsker den også helt vildt..!!

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ærligt nej det synes jeg faktisk ikke det er :/ du siger din mand er vild - du har den vel fordi du er vild med den??:/

Anmeld

11. januar 2012

Kløver

Altså skal jeg være ærlig så synes jeg absolut ikke det ER flot, synes det ER for overtegnet. Synes ikke man kan se det enkelte, bliver for mfhfv, men der er vi jo alle så forskellige har ingen selv og skal jeg have, vil det være enkelt, og slet ikke i nærheden af, men godt Vi ikke alle er ens, ville da være for kedeligt

Anmeld

11. januar 2012

Fru.Mäes <3

Kæft den er for FED altså!!!

For den altså!!!

Anmeld

11. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg synes den er vildt flot! Det er ikke de tegninger jeg selv ville vælge, men det er jo det der gør den personlig og super fed! Jeg synes generelt at sleeves er flotte til kvinder, og især når det er en masse farver.

Jeg har tit overvejet at begynde selv, men jeg synes det er en stor ændring ved ens krop - så jeg er meget i tvivl Og så arbejder jeg i sundhedsvæsnet, hvor jeg helst skal kunne dække mig til

Anmeld

11. januar 2012

Mum33

OMG  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.