Kan I anbefale en tandlæge i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Hanne Nyborg Ved tandlægerNe på Rødegårdsvej - hun er super sød og meget behagelig 

Bruger også Tandlægerne på Rødegårdsvej... Er så ved manden.. (har haft dem i 5 år efter hånden, og kan ikke huske navnet endnu )

Men han er i hvertfald også super behagelig og rar.. Han har også fået mig til at slappe af ved at gå til tandlæge (nok fordi at han kun vil se mig 1 gang om året )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Pianisten

Gaia skriver:

Tandlægerne på albani torv. Ligger i den bygning med det høje tårn de er smadder dygtige! Aldrig var mine tænder så hvide som efter førte besøg der. Kan bare anbefales så meget! 

Nu stod du lige på listen (udover de andre som ikke tog patienter ind), så skyndte mig at ringe derind, og sørme om de ikke havde tid til at tage mig ind kl 10.40 i dag, det var virkelig fedt. Blev behandlet hos hende der Inge, hun var rigtig dygtig, men aaaav, nu sidder jeg så her med en rodbehandling og er 3000 kr fattigere øv!

Men ellers tusind tak for alle andres råd

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Bruger også Tandlægerne på Rødegårdsvej... Er så ved manden.. (har haft dem i 5 år efter hånden, og kan ikke huske navnet endnu )

Men han er i hvertfald også super behagelig og rar.. Han har også fået mig til at slappe af ved at gå til tandlæge (nok fordi at han kun vil se mig 1 gang om året )

Jeg har gået der siden, jeg var 18, så det må blive 12 år nu Men ja, jeg er der også kun en gang årligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.