Kan I anbefale en tandlæge i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.263 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Pianisten

Hej piger

Er simpelthen ved at gå til af smerter i en tand jeg har fået lavet et hul i for en måned siden, og jeg er så utilfreds med min tandlæge i forvejen - hver gang hun har været inde og rode, så hænger smerten ved i hundrede år

Håber på at kunne flytte til Odense inde for den nærmeste fremtid pga. studie, og tænkte derfor om der var nogen der kunne anbefale en tandlæge derinde? Kan jo ligeså godt skifte med det samme - tør ikke lade hende rode endnu mere i det.

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

minbaby

Troels Skytte i Kongensgade.

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

minbaby skriver:

Troels Skytte i Kongensgade.

De tager ikke flere patienter ind min kæreste ville nemlig gerne ind hos dem.

Men kan selv anbefale tandlægerne magnoliavej, de er super søde derude og har faktisk mistet min skræk for tandlæger derude 

Anmeld

11. januar 2012

Gaia

Tandlægerne på albani torv. Ligger i den bygning med det høje tårn de er smadder dygtige! Aldrig var mine tænder så hvide som efter førte besøg der. Kan bare anbefales så meget! 

Anmeld

11. januar 2012

Bshizzle

Tandlægerne "Godt Smil" i Odense kan helt sikkert osse anbefales :-) 

Anmeld

11. januar 2012

Troldemommi

Tandlægerne i Rosengårdscentret er også gode, og så når du har fået tjekket bisserne kan du nemt komme på shopping bagefter :-)

Anmeld

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

Bshizzle skriver:

Tandlægerne "Godt Smil" i Odense kan helt sikkert osse anbefales :-) 

Ja de har i Århus også og det er helt i top

Anmeld

12. januar 2012

Pianisten

Tusind tak piger

Har ligget søvnløs hele natten pga. smerter, øv.. så skal lige have ringet rundt og hørt om nogen af dem har en akuttid...

Anmeld

12. januar 2012

babyone

Godt Smil= Dygtige, god kvalitet, venlige og smilende personale, og så er de bare MEGET billigere

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Cheyana skriver:

Hej piger

Er simpelthen ved at gå til af smerter i en tand jeg har fået lavet et hul i for en måned siden, og jeg er så utilfreds med min tandlæge i forvejen - hver gang hun har været inde og rode, så hænger smerten ved i hundrede år

Håber på at kunne flytte til Odense inde for den nærmeste fremtid pga. studie, og tænkte derfor om der var nogen der kunne anbefale en tandlæge derinde? Kan jo ligeså godt skifte med det samme - tør ikke lade hende rode endnu mere i det.

Tak på forhånd

Hanne Nyborg Ved tandlægerNe på Rødegårdsvej - hun er super sød og meget behagelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.