Hvilke stofbleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

joh dyrere end andre... men kommer an på hvad du skal bruge dem til... jeg købte nogle billige jeg brugte til puslepuden... og nogle lidt dyrere og bløde da han på sygehuset blev vænnet til at sove med stofble (af sygeplejerskene) og så købte jeg 3 nye de første mdr, hver mdr... så det ikke blev så stor en udgift.. da de hvide så var blevet grimme og skjoldet..d´farvede jeg dem og de var som nye...

uuuh smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Sille86

Du kan købe pakker med pippi stof bleer på tøjbamsen dk os i forskellige farver billigt har selv lige bestilt 40 stk.. De er super når de er blevet vasket

Anmeld

12. januar 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Du kan købe pakker med pippi stof bleer på tøjbamsen dk os i forskellige farver billigt har selv lige bestilt 40 stk.. De er super når de er blevet vasket

40 :O er det ikke ret mange ?

Anmeld

12. januar 2012

Sille86

Havde 50 da jeg fik Johann og de passede lige, bruger den i liften ovenpå lagenet, for ikke at skulle skifte og vaske lagener hele tiden, i vuggen, hver gang jeg ammer, i kravlegården, til puslebordet osv osv.... Johann gylpede helt vildt, og jeg havde mælk som en jersie ko... Griner så for at der ikke skulle lugte af sur mælk alle vegne og for at være så praktisk som muligt vaskede jeg meget oftere stof leer... Det var bare min erfaring, rådede en veninde til at have så mange, hun syntes jeg var sindsyg, men da hun fik aya var hun lykkelig... Knuser

Anmeld

12. januar 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Havde 50 da jeg fik Johann og de passede lige, bruger den i liften ovenpå lagenet, for ikke at skulle skifte og vaske lagener hele tiden, i vuggen, hver gang jeg ammer, i kravlegården, til puslebordet osv osv.... Johann gylpede helt vildt, og jeg havde mælk som en jersie ko... Griner så for at der ikke skulle lugte af sur mælk alle vegne og for at være så praktisk som muligt vaskede jeg meget oftere stof leer... Det var bare min erfaring, rådede en veninde til at have så mange, hun syntes jeg var sindsyg, men da hun fik aya var hun lykkelig... Knuser

haha
det lyder da fantastisk

Anmeld

12. januar 2012

modesty

Jeg har fra Name It og IKEA. Dem fra IKEA er MEGET bedre end dem fra Name It. Større og tykkere kvalitet. Og ovenikøbet billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.