Hvilke stofbleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

LilleLene

Jeg har kigget på forskellige stofbleer, og nogle syntes jeg bare virker SÅ tynde, og slet ikke bløde

Hvilke nogle har i brugt / købt og hvor ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Trine89

Vi har købt i Name it og i jysk. 

Og de virker næsten alle lidt stive i det. men vask dem 2-3 gange inden de skal bruges så er de dejlig bløde..

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

Trine89 skriver:

Vi har købt i Name it og i jysk. 

Og de virker næsten alle lidt stive i det. men vask dem 2-3 gange inden de skal bruges så er de dejlig bløde..

Nå okay dejligt at vide

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

Vi har købt i Name It (fordi de har sådan nogle søde motiver ) Men vi har også nogle helt almindelige hvide (som var billige ) Dem har jeg så selv farvet lilla (:

Synes altid de er lidt stive i det .. Men når de først er blevet vasket , hjælper det .. De bliver rigtig dejligt bløde , hvis de også kommer i tørretumbleren

Anmeld

11. januar 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Jeg har kigget på forskellige stofbleer, og nogle syntes jeg bare virker SÅ tynde, og slet ikke bløde

Hvilke nogle har i brugt / købt og hvor ???

dem fra babysam.. er dejlig tykke.. mener der er pippis....

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Vi har købt i Name It (fordi de har sådan nogle søde motiver ) Men vi har også nogle helt almindelige hvide (som var billige ) Dem har jeg så selv farvet lilla (:

Synes altid de er lidt stive i det .. Men når de først er blevet vasket , hjælper det .. De bliver rigtig dejligt bløde , hvis de også kommer i tørretumbleren

tak

var nemlig bange for at de hvide billige bare var mega dårlige

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

dem fra babysam.. er dejlig tykke.. mener der er pippis....

Er de ikke også dyre ?

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

LilleLene skriver:

tak

var nemlig bange for at de hvide billige bare var mega dårlige

Jeg synes faktisk ikke , at der er den store forskel

Føtex har engang imellem 25% på deres .. Men der skal man være hurtig .. Jeg har gået forgæves 2 gange , men 3. gang fik jeg så nogle De er også fine nok (:

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Jeg synes faktisk ikke , at der er den store forskel

Føtex har engang imellem 25% på deres .. Men der skal man være hurtig .. Jeg har gået forgæves 2 gange , men 3. gang fik jeg så nogle De er også fine nok (:

Nice tak for tippet

Anmeld

11. januar 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Er de ikke også dyre ?

joh dyrere end andre... men kommer an på hvad du skal bruge dem til... jeg købte nogle billige jeg brugte til puslepuden... og nogle lidt dyrere og bløde da han på sygehuset blev vænnet til at sove med stofble (af sygeplejerskene) og så købte jeg 3 nye de første mdr, hver mdr... så det ikke blev så stor en udgift.. da de hvide så var blevet grimme og skjoldet..d´farvede jeg dem og de var som nye...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.