DR søger ung mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

foto på lærred

Tværs på DR skriver:

Hej igen

Tak for jeres feedback.

Vi vil meget, meget gerne have en ung ressourcestærk mor, som har klaret sig godt. Vores historier skal inspirere andre unge og vise, at udfordringer kan overvindes.

Så hvis nogen af jer kender en sådan ung mor - som klarer sig godt, er en god mor og på vej til at få en uddannelse, så vil jeg meget gerne i kontakt med hende.

Jeg kan godt se, at den store fokus fra medierne på unge mødre virker mærkelig. Grunden til, at jeg gerne vil interviewe en ung mor er, at vores site og programmet Tværs henvender sig til unge - derfor er vores interviewpersoner også altid unge.

Mange hilsner

Lene

Er Tværs der hvor Trine Bryld var før? Jeg blev så ked af det da hun gik bort. Hun har helt sikkert været GULD værd for en masse unge mennekser. Hun talte altid MED dem istedet for ned til dem. Hun var fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Pige2009

Til alle jer der overvejer at medvirke hos DR vil jeg sige LAD VÆRE! Jegmedvirkede i et indslag for over et år siden, hvor historien blev vinklet fuldstændig modsat af, hvad der faktisk var sandt og det på trods af, at jeg havde gjort DR opmærksom på miséren! Det er bare IKKE i orden... 

Anmeld

11. januar 2012

Tværs på DR

Til Baagøe og andre

Jeg er meget ked af, at du har haft en dårlig oplevelse med en af mine kollegaer.

Men jeg har ikke nogen skjult dagsorden - og når jeg skriver om unge, lader jeg dem altid læse mine artikler igennem. Hvis der er noget, som de har fortrudt, eller som jeg har misforstået, så retter jeg det.

Alle andre, som jeg har portrætteret til dr.dk/tværs har været meget glade for det, som jeg har skrevet. Det er artikler om seje unge mennesker, som overvinder deres problemer - og sådan har de færreste noget imod at blive fremstillet.

Bedste hilsner

Lene

Anmeld

11. januar 2012

Jonatansmor

Lille tip til dem der overvejer:

Det journalisten præsenterer for dig som værende det færdige produkt, få dennes underskrift på, så har du bevis på det du har fået fortalt og I undgår misforståelser

Anmeld

11. januar 2012

Savannah

I kan da ikk lave et program der hedder TVÆRS når Trine Bryld er død..!!!

Anmeld

11. januar 2012

Anette&Sophia

Tværs på DR skriver:

Hej piger

Jeg er journalist på Danmarks Radio, på et program der hedder Tværs. Det handler om unge, deres problemer og udfordringer.

Vi søger en ung mor på max 20 år, som har lyst til at fortælle sin historie i lyd og billeder på vores website dr.dk/tværs.

For at lave historien, skal jeg have mulighed for at følge dig en dag, hvor jeg fotograferer din hverdag og du fortæller om den. 

Hvis du er interesseret i at være med, så send en mail og skriv lidt om dig selv til tvaers@dr.dk

Mange hilsner

Lene Møbjerg Toft
Journalist, DR Danmark

DR
DR Byen
Emil Holms Kanal 20, opg 6-2
DK-0999 København C
www.dr.dk
--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kunne et eller andet sted godt finde på det, men så kommer konceptet på jeres program "unge, deres problemer og udfordringer"
Jeg ser mig selv som en god mor, men man ved bare aldrig hvordan tingene vil blive klippet sammen. Jeg vil jo sagtens kunne blive udstillet som en eller anden dumpap, og det har jeg langt fra lyst til.
Det virker bare lidt som om at jeres program skal indeholde nogle problemkonflikter, og det kan nemt komme til at se slemt ud
Ikke at jeg er bange for at noget jeg gør, vil kunne klippes sammen til noget negativt, men udtagelser og sammenhæng skal bare høre sammen, og ikke klippes sammen.
Men ellers kunne jeg dælme godt finde på det, bare for at vise danmarks "de unge mødre" fikseret befolkning, at ikke ALLE unge mødre er dårlige mødre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.