Kattelort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

maryjane

Anonym skriver:

Mine forældre er på ferie, og i den forbindelse har jeg lovet at give deres kat mad 

Men men men, katten har altså skidt på gulvet  hvilket den ALDRIG gør! 

Jeg ved godt at jeg ikke må tømme kattebakke når jeg er gravid - men gælder det også når det "bare" er kattelort som ikke er i bakke?

Så længe det ikke har ligget der i 24 timer mener jeg ikke der er noget problem. Mener først det der tox... Noget kommer efter den tid nemlig. Og hvis den udelukkende er inde kat er risikoen meget meget lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Camulla

Anonym skriver:

Mine forældre er på ferie, og i den forbindelse har jeg lovet at give deres kat mad 

Men men men, katten har altså skidt på gulvet  hvilket den ALDRIG gør! 

Jeg ved godt at jeg ikke må tømme kattebakke når jeg er gravid - men gælder det også når det "bare" er kattelort som ikke er i bakke?

Jeg tømmer godt nok kattebakke selvom jeg er gravid... Er det SÅ farligt egentlig??

Anmeld

11. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Camulla skriver:

Jeg tømmer godt nok kattebakke selvom jeg er gravid... Er det SÅ farligt egentlig??

Det gør jeg ogs .. Gjorde jeg ogs under den første graviditet .. Og min søn er sund og rask . Og det er ikk altid min kæreste kan nå det . Så længe man bare har hansker på .. Og så bruger jeg faktisk en smule klorin til at få allebakterierne væk .. Og jeg er gravid med nummer to   

Anmeld

11. januar 2012

Camulla

MarleneOlsen skriver:

Det gør jeg ogs .. Gjorde jeg ogs under den første graviditet .. Og min søn er sund og rask . Og det er ikk altid min kæreste kan nå det . Så længe man bare har hansker på .. Og så bruger jeg faktisk en smule klorin til at få allebakterierne væk .. Og jeg er gravid med nummer to   

Jeg har faktisk ikke engang handsker på... Måske jeg skulle det?? Har jeg ikke tænkt på... Vasker dem bare meget grundigt efterfølgende 

Anmeld

11. januar 2012

EnGodMor

Som regl når en kat´s ejer er væk fra hjemmet, og andre skal passe den, så kan den godt finde på i protest og skide på gulvet...

Anmeld

11. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Camulla skriver:

Jeg har faktisk ikke engang handsker på... Måske jeg skulle det?? Har jeg ikke tænkt på... Vasker dem bare meget grundigt efterfølgende 

For en sikkerhedsskyld ville jeg nok tage hanske på . Nej når man normalt gør det tænker jeg heller ikk over det . Jeg gjorde det ogs et par gange uden . Fordi jeg glemte det helt . Men så kom min  Kære mor med engangs hansker ;D så fik jeg husket dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.