Kattelort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Mine forældre er på ferie, og i den forbindelse har jeg lovet at give deres kat mad 

Men men men, katten har altså skidt på gulvet  hvilket den ALDRIG gør! 

Jeg ved godt at jeg ikke må tømme kattebakke når jeg er gravid - men gælder det også når det "bare" er kattelort som ikke er i bakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Mine forældre er på ferie, og i den forbindelse har jeg lovet at give deres kat mad 

Jeg ved godt at jeg ikke må tømme kattebakke når jeg er gravid - men gælder det også når det "bare" er kattelort som ikke er i bakke?

Er ret sikker på det også gælder når det er på gulvet! Hæng mig ikke op på det.. 

Anmeld

11. januar 2012

Frk.S

JA! For det er jo kattelorten der gør at du ikke må tømme kattebakken - ikke bakken.

Er der ikke nogen der kan komme og fjerne lorten for dig? ER kattens bakke blevet tømt af en anden mens dine forældre er væk? Ellers kan det være derfor katten skider på gulvet - hvis den ikke synes bakken er ren nok.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

JA! For det er jo kattelorten der gør at du ikke må tømme kattebakken - ikke bakken.

Er der ikke nogen der kan komme og fjerne lorten for dig? ER kattens bakke blevet tømt af en anden mens dine forældre er væk? Ellers kan det være derfor katten skider på gulvet - hvis den ikke synes bakken er ren nok.

Kattebakken er ren og katten har ikke brugt den  Den plejer ALDRIG at gøre det. Hverken i kattebakken eller på gulvet  Men det er hvad der kan ske.

- Har ringet til kæresten som gerne vil fjerne det når han har fri 

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tror altså ikke der ville ske det vilde hvis du fjernede 1 kattelort

Anmeld

11. januar 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Kattebakken er ren og katten har ikke brugt den  Den plejer ALDRIG at gøre det. Hverken i kattebakken eller på gulvet  Men det er hvad der kan ske.

- Har ringet til kæresten som gerne vil fjerne det når han har fri 

Anmeld

11. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
morethanperfect skriver:

Jeg tror altså ikke der ville ske det vilde hvis du fjernede 1 kattelort

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nu skal eet altså være ret man må godt tømme kattebakker HVIS man har antistoffer - det har de fleste der er vokset op med kat prøv at google men hvis du ikke ved om du har så nej ikke pt men på med handsker så ville jeh ikke se et problem i en lort

Anmeld

11. januar 2012

S.Maria

Det er pga af kattelort man ikke må tømme kattebakken når man er gravid. De få gange jeg gjorde det under min graviditet tog jeg et par gummihandsker på og tømte den og vaskede mine hænder godt bag efter. Så hvis jeg var dig ville jeg tage et par gummihandsker på og en frysepose ud over hånden og så samle den op 

Anmeld

11. januar 2012

klmf

Engangshandsker! Eller 2 fryseposer Lorten kravler ikke sådan lige igennem plastic

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.