Er det her arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Muhmi

Omsorgsgiver skriver:

Nej, de små kan sagtens få arp ved øjenbrynene. Det havde vores lille pige og vores sp. så det og sagde det var arp. Så det kan godt lade sig gøre.

Okay, så har jeg også lært noget i dag Tak... Men så kunne det jo godt ligne arp faktisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Isabeau

Hun har en lille smule i hovedbunden, men det er værre henover øjnene og mellem øjnene.

Anmeld

11. januar 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Okay, så har jeg også lært noget i dag Tak... Men så kunne det jo godt ligne arp faktisk...

Ja, er næsten sikker på at det er arp hun har da det ligner meget det Maja havde dengang. Det gik dog væk af sig selv, men sp. sagde at man kunne smøre vaseline på.

Anmeld

11. januar 2012

Levi&LilysMor

Sådan nogle knopper har min lidt af i siden og det siger min sp er arp, så du må igang med en rigtig fed creme og hvis han har i hovedbunden også så en ordentlig omgang olie og gnubbe det af med en hård tandbørste, det skal af da det er døde hudceller...

Anmeld

11. januar 2012

Nitz - <3 David

Det i panden/øjnbryn ligner arp.. David har også lidt der.. jeg børster det bare lidt med en tandbørste som vi fik på sygehuset til det.. Og så har jeg en enkelt gang smurt det i babyolie.. lige en halv time inden han skule i bad.. Og det tog det værste..
David havde os lidt røde prikker i hovedet da vi var på sygehuset.. Der sagde sygeplejersken at det kunne være hormon knopper.. eller varme knopper.. Men de gik rimelig hurtigt væk

Anmeld

11. januar 2012

CmarianN

Jeg er INGEN baby ekspert og slet ik fordi jeg ikke selv har født endnu, MEN mit bud er faktisk hormonknopper!!

Anmeld

24. januar 2012

SSL

Eeeej, din baby ligner min baby på de billeder 

Jeg var netop herinde for at google "arp i panden", og så sprang denne tråd frem! Min datter (4 uger på torsdag), ser præcis sådan ud med horarm knopper og det der arp-lignende i panden! 

Har du forsøgt med noget endnu? Hvis ja, hvad? :-)) 

Jeg prøver mig frem med lidt olie på en baby børste.. 

Men synes at det var lidt komisk at se de billeder - de ligner altså på en prik, af dét man kan se :-)) 

Anmeld

24. januar 2012

Victoriasmor88

Det ved brynene er i hvert fald arp

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

De kan også sagtens få det ved ørene - det havde Isabella. Mærkeligt sted egentlig 

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

De kan også sagtens få det ved ørene - det havde Isabella. Mærkeligt sted egentlig 

Hehe.. Tjaa det åbenbart komme over det hele i hovedet...

Silas var lidt hårdt angrebet oppe i hovedbunden... Mor her turde ikke fjerne det, fordi hun troede det ville gøre ondt... Så en aften han blev passet hos mormor, kom der en arpfri baby hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.