Er det her arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.962 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Isabeau

...og talgknopper? Vi maserer hende allerede i hovedbunden med en tættekam, men knopperne går væk af sig selv, ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Isabeau skriver:

...og talgknopper? Vi maserer hende allerede i hovedbunden med en tættekam, men knopperne går væk af sig selv, ikke?

Det arp jeg har set på barselsgangen da jeg var der i en mdr praktisk så ikke sådan ud nej det var i hovedbunden æg langt mere brunligt

Anmeld

11. januar 2012

Kløver

Jeg synes det ligner arp, dog ikke så slemt som det kan blive, Daniels så også sådan ud i hovedbunden og havde lidt de samme steder som du viser. Babyolie og tættekam eller babybørste i hovedet

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

Isabeau skriver:

Det ligner hormonknopper syns jeg ..

Anmeld

11. januar 2012

isimaven

har hun meget arp i hovedbunden??

hvis ja så er jeg ret sikker på at dette også er arp!

prøv at smøre hende med kæmpenatlysolie (fåes i helsekost) i lysken det lyder mærkeligt men det virker 

Anmeld

11. januar 2012

K&S

Isabeau skriver:

Jeg synes det ligner arp og hormonknopper :-) Hormonknopperne går væk af sig selv - til arpen brugte jeg babyolie eller vaseline + en blød tandbørste og tættekam :-) 

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

Det ligner hormonknopper og lidt tør hud...

Er ikke sikker, men er arp ikke kun i hovedbunden?

Anmeld

11. januar 2012

emsaroto

jeg synes også det minder om arp..

Prøv med vaseline! Det virkede for os. Held og lykke med det 

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Jeg synes det ligner arp, vores pige har det, men det sidder i hovedbunden. Ved ikke om det kan opstå andre steder, hvis i er i tvivl så opsøg lægen. Han ved det i hvert fald

Alberte har også haft talgknopper og de forsvandt af sig selv. Tror de røde knopper er hormonknopper.

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Det ligner hormonknopper og lidt tør hud...

Er ikke sikker, men er arp ikke kun i hovedbunden?

Nej, de små kan sagtens få arp ved øjenbrynene. Det havde vores lille pige og vores sp. så det og sagde det var arp. Så det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.