Er du mors lille dreng ..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

emsaroto

Sidder nu til spykologi og ser programmet: er du mors lille dreng.
Jeg gætter på at de fleste af jer kender til det, men handler om omsorgssvigt for en lille dreng, og social arv, hvad man føre videre osv...

Og jeg sidder bare og bliver irriteret over de nybragte forældre altså ..
Tænk at man ikke har nogen situation fornemmelse, for hvad barnets behov er?
Jeg ved godt at begge forældre selv har lidt af omsorgssvigt, og at største delen af dem der har lidt af omsorgssvigt, vil føre det videre..

Men bliver bare lidt sur alligevel
.. og måtte bare lige ud med det. Også kan i jo komme med hvad i synes om hele denne situation.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

l.kjoeller

emsaroto skriver:

Jeg gætter på at de fleste af jer kender til det, men handler om omsorgssvigt for en lille dreng, og social arv, hvad man føre videre osv...

Jeg ved godt at begge forældre selv har lidt af omsorgssvigt, og at største delen af dem der har lidt af omsorgssvigt, vil føre det videre..

.. og måtte bare lige ud med det. Også kan i jo komme med hvad i synes om hele denne situation.  

Ja det er forfærdeligt

Anmeld

11. januar 2012

Dinna88

Jeg kan ikke huske om faren er, men moren er jo små begavet, og nej, så tænker man ikke nødvedigvis over så lidt som de basale behov.

Anmeld

11. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
emsaroto skriver:

jeg har svært ved at være sur/irriteret på nogen som ikke ved bedre og ikke har forældreevne, men måske bare et ønske om det. Hun er lidt tilbagestående og derfor har hun ikke et begreb om hvad det vil sige, at være mor.

synes mere det er ærgeligt at der nogle gange, desværre, bliver handlet for sent

Anmeld

11. januar 2012

Leonora

Netop det program gjorde så stort indtryk på mig.... Og jeg husker at jeg ikke kunne lade være med at tude over den stakkels lille dreng der blev så svigtet af forældrene

Og sørme om de ik fik et barn mere...

Der er lavet flere programmer om dem og han har fået store mentale men den stakkels dreng.

Nåå bare et lille udbrud fra mig .. Go dag

Anmeld

11. januar 2012

emsaroto

mor:) skriver:

jeg har svært ved at være sur/irriteret på nogen som ikke ved bedre og ikke har forældreevne, men måske bare et ønske om det. Hun er lidt tilbagestående og derfor har hun ikke et begreb om hvad det vil sige, at være mor.

synes mere det er ærgeligt at der nogle gange, desværre, bliver handlet for sent

Kan sagtens forstå at de ikke selv kan gøre for det.
Og jeg bliver kun irriteret til barnets forsvar.. For kolde gys ned af ryggen når jeg ser på det, og synes egentlig det er synd for alle partere. Et eller andet sted .. 

Forfærdelig udsendelse.. 

Anmeld

11. januar 2012

Bassemor<3

Det er en frygtelig dokumentar ! og jeg er forarget over at der ikke bliver gjort noget før ! Han ender med at få varige mén og det er fordi de blev ved med at give forældrene lov til at "prøve" et barn er ikke en prøveklud ! 

Anmeld

11. januar 2012

emsaroto

babyboy2012 skriver:

Det er en frygtelig dokumentar ! og jeg er forarget over at der ikke bliver gjort noget før ! Han ender med at få varige mén og det er fordi de blev ved med at give forældrene lov til at "prøve" et barn er ikke en prøveklud ! 

Anmeld

11. januar 2012

mulle85

det er en skrækkelig dokkomentare, utroligt de ikke tog hendes andet barn lige efter hans fødsel når du havde mistet det første!! stakkels børn

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

mor:) skriver:

Jeg tænker det samme, for de ved jo ikke bedre I dette tilfælde synes jeg faktisk myndighederne bærer en del af skylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.