Søger veninder i Ishøj området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Jeg vil nemlig også helst undgå at gå hjemme!! :-)

Det starter forresten på mandag og så 20 uger frem, og hvis man så vælger at søge ind på hovedforløbet - og kommer ind, så er du sikret en praktikplads

Det sucks at gå hjemme i længere tid, kender det alt for godt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Jamen det var så lidt Og når du selv finder noget at lave, så sig til dem at de ikke skal kontakte dig igen da du ikke længere er ledig, de kan nemlig sagtes finde på at ringe efter flere måneder og vil have dig afsted

Ja det er nu bedst med en plan, men nogle gange er det også et problem at skulle finde ud af hvad man egenligt vil de næste år

Ja det er nok ikke det nemmeste at være 2 voksne i butikslivet, men det kan dog lade sig gøre, hehe..

Grundforløbet kræver ingenting, dem jeg skal gå sammen med har ikke alle deres 9 klasse Så det er bare at tilmelde sig og komme igang, der er stadig ledige pladser

Jeg tager hjælperuddannelsen, men man kan vidst nok bygge videre til assistent og derefter sygeplejerske - måske jordmoder, er ikke sikker

Hvis du er frisk kan du jo altid tage ind og snakke med dem på skolen, så kan de fortælle dig hvad der kommer til at ske, men grundforløbet er kun 20 uger

Haha det må jeg huske!!:-) 

Hmm det lyder nu altså spændende, men hvordan i forhold til dagpenge osv? Hvad gør du der får du så su i 20 uger? Hvor ligger skolen henne? Jeg er jo 18 uger henne idag, så det ville nok være list knebent med at kunne nå hele forløbet !!

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Haha det må jeg huske!!:-) 

Hmm det lyder nu altså spændende, men hvordan i forhold til dagpenge osv? Hvad gør du der får du så su i 20 uger? Hvor ligger skolen henne? Jeg er jo 18 uger henne idag, så det ville nok være list knebent med at kunne nå hele forløbet !!

Lige nu er jeg på KH, men skal have søgt su med start fra den 16, så det er et hak ned i økonomien, men det er der jo ikke noget at gøre ved

Tror ikke man kan være på dagpenge imens man tager uddannelse, man er jo ikke ledig længere

Skolen ligger på frederiksberg, så det er dejlig centralt og super nemt med offentlig transport

Ja det kommer nok til at knibe lidt med at kunne nå det hele, det er jo ikke til at vide om baby kommer i uge 38 eller 42

Jeg er 15 uger henne, kan liiiiige nå at blive færdig, håber jeg da Hehe...

Anmeld

10. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Lige nu er jeg på KH, men skal have søgt su med start fra den 16, så det er et hak ned i økonomien, men det er der jo ikke noget at gøre ved

Tror ikke man kan være på dagpenge imens man tager uddannelse, man er jo ikke ledig længere

Skolen ligger på frederiksberg, så det er dejlig centralt og super nemt med offentlig transport

Ja det kommer nok til at knibe lidt med at kunne nå det hele, det er jo ikke til at vide om baby kommer i uge 38 eller 42

Jeg er 15 uger henne, kan liiiiige nå at blive færdig, håber jeg da Hehe...

Ja det er noget øv med det der su!! 

Jeg må vidst hoppe fra også i forhold til at jeg ikke kan nå at gøre den færdig det ville næsten være ærgeligt at starte op på!:-) blev ellers lige fristet men det var da en ide til efter barsel!:-) 

Jeg ville hoppe på hovedet i seng skal tidligt op imorgen, men vi kan da lige skrives ved det var ihvertfald hyggeligt at snakke lidt med dig!

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Ja det er noget øv med det der su!! 

Jeg må vidst hoppe fra også i forhold til at jeg ikke kan nå at gøre den færdig det ville næsten være ærgeligt at starte op på!:-) blev ellers lige fristet men det var da en ide til efter barsel!:-) 

Jeg ville hoppe på hovedet i seng skal tidligt op imorgen, men vi kan da lige skrives ved det var ihvertfald hyggeligt at snakke lidt med dig!

Det ville nok være noget af et sats for dig, men hvis du nu vil efter barsel og har din 9 klasse, så kan du jo bare hoppe direkte på hovedforløbet

Så må du sove godt når du rammer sengen, ja lad os skrives ved, det var hyggeligt!

Godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.