HeidiW86 skriver:
Okay tak det er nu meget rart at vide, så vil jeg da prøve at ringe til dem hvis der ikke sker noget!
Du har så meget ret det er rart at have planer for de næste par år, jeg er gået lidt i stå da jeg ikke helt ved hvad jeg vil! Det blir lidt svært to mennesker i butikslivet med et lille barn og tiderne er så dumme..
Hvad kræver sådan et sosu grundforløb? Og hvad kan man bruge det til efterfølgende?? Hvornår starter og slutter det, blir jo helt nysgerrig!:-)
Jamen det var så lidt

Og når du selv finder noget at lave, så sig til dem at de ikke skal kontakte dig igen da du ikke længere er ledig, de kan nemlig sagtes finde på at ringe efter flere måneder og vil have dig afsted

Ja det er nu bedst med en plan, men nogle gange er det også et problem at skulle finde ud af hvad man egenligt vil de næste år

Ja det er nok ikke det nemmeste at være 2 voksne i butikslivet, men det kan dog lade sig gøre, hehe..
Grundforløbet kræver ingenting, dem jeg skal gå sammen med har ikke alle deres 9 klasse

Så det er bare at tilmelde sig og komme igang, der er stadig ledige pladser

Jeg tager hjælperuddannelsen, men man kan vidst nok bygge videre til assistent og derefter sygeplejerske - måske jordmoder, er ikke sikker

Hvis du er frisk kan du jo altid tage ind og snakke med dem på skolen, så kan de fortælle dig hvad der kommer til at ske, men grundforløbet er kun 20 uger
Anmeld