Søger veninder i Ishøj området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

HeidiW86

Halløj tøser.

Jeg er en pige på 25 år som bor i Ishøj med min dejlige kæreste og vi venter vores første barn til juni! Men jeg savner nogle veninder så søger derfor nogle veninder omkring Ishøj! :-) skriv for mere Info om mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Halløj tøser.

Jeg er en pige på 25 år som bor i Ishøj med min dejlige kæreste og vi venter vores første barn til juni! Men jeg savner nogle veninder så søger derfor nogle veninder omkring Ishøj! :-) skriv for mere Info om mig! 

Hejsa

Jeg er 23, bor i Vanløse med min skønne og venter vores første barn til Juli

Hvad laver du til dagligt?

Anmeld

10. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Hejsa

Jeg er 23, bor i Vanløse med min skønne og venter vores første barn til Juli

Hvad laver du til dagligt?

Jamen hejsa :-) 

Lige nu laver jeg desværre ikke så meget, jeg blev fyret fra mit job i september og 10 dage efter fandt jeg ud af jeg var gravid. Jeg arbejdede i en guldsmed, men nu har jeg meldt mig ind i vikar bureau, for at lave noget indtil barsel! :-)

Hva med dig? Tillykke med graviditeten og hvad laver du til daglig?

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Jamen hejsa :-) 

Lige nu laver jeg desværre ikke så meget, jeg blev fyret fra mit job i september og 10 dage efter fandt jeg ud af jeg var gravid. Jeg arbejdede i en guldsmed, men nu har jeg meldt mig ind i vikar bureau, for at lave noget indtil barsel! :-)

Hva med dig? Tillykke med graviditeten og hvad laver du til daglig?

Øv at du blev fyret
Har du haft held med vikar indtil videre??

Jeg var for nogle år siden, i et i Århus, shit de var åndsvage, hehe...
De sendte mig halvanden time væk fra mit hjem på natte tjans

Jeg går hjemme resten af denne uge, skal starte sosu uddannelsen på mandag - glæder mig til at komme igang igen

Tak, og også tillykke med din graviditet

Anmeld

10. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Øv at du blev fyret
Har du haft held med vikar indtil videre??

Jeg var for nogle år siden, i et i Århus, shit de var åndsvage, hehe...
De sendte mig halvanden time væk fra mit hjem på natte tjans

Jeg går hjemme resten af denne uge, skal starte sosu uddannelsen på mandag - glæder mig til at komme igang igen

Tak, og også tillykke med din graviditet

Jeg ved endnu ikke om jeg har held med det for jeg har lige meldt mig til!:-) så nu må vi se, øv da at du ikke havde en god oplevelse det var da fesent at blive sendt så langt væk.. 

Fedt at du skal starte på udd. Kan det godt betale sig inden du skal på barsel?? 

Mange tak. :-)

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Jeg ved endnu ikke om jeg har held med det for jeg har lige meldt mig til!:-) så nu må vi se, øv da at du ikke havde en god oplevelse det var da fesent at blive sendt så langt væk.. 

Fedt at du skal starte på udd. Kan det godt betale sig inden du skal på barsel?? 

Mange tak. :-)

Hvis de ikke kontakter dig indenfor 2 uger, så ring dem gerne op og spørg om de ikke har et job til dig, ellers kan der gå lang tid imellem at man hører fra dem

Ja det var virkelig surt at blive sendt så langt væk, men der var åbenbart ikke andet tættere på, så der kom jeg kun i 3 dage, gad ikke rejse så langt, hehe

Ja det bliver rigtig fedt, jeg kan lige nå grundforløbet inden barsel og så vender jeg tilbage og tager hovedforløbet efter barsel, det er nu også meget rart at man har en plan for de næste år

Næh det kan det egenligt ikke som sådan, jeg er bare træt af at gå hjemme, så derfor går jeg igang nu

Skal du med?? Altså på sosu

Anmeld

10. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
HeidiW86 skriver:

Halløj tøser.

Hej jeg flytter til Ballerup her den 1/2 og jeg kunne ogs godt tænke mig at lære nogle nye at kende i Kbh området jeg har en søn på 3 år , og venter lille søster den 16 maj ved ikk om Ishøj er for langt væk  

Anmeld

10. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Hvis de ikke kontakter dig indenfor 2 uger, så ring dem gerne op og spørg om de ikke har et job til dig, ellers kan der gå lang tid imellem at man hører fra dem

Ja det var virkelig surt at blive sendt så langt væk, men der var åbenbart ikke andet tættere på, så der kom jeg kun i 3 dage, gad ikke rejse så langt, hehe

Ja det bliver rigtig fedt, jeg kan lige nå grundforløbet inden barsel og så vender jeg tilbage og tager hovedforløbet efter barsel, det er nu også meget rart at man har en plan for de næste år

Næh det kan det egenligt ikke som sådan, jeg er bare træt af at gå hjemme, så derfor går jeg igang nu

Skal du med?? Altså på sosu

Okay tak det er nu meget rart at vide, så vil jeg da prøve at ringe til dem hvis der ikke sker noget! 

Du har så meget ret det er rart at have planer for de næste par år, jeg er gået lidt i stå da jeg ikke helt ved hvad jeg vil! Det blir lidt svært to mennesker i butikslivet med et lille barn og tiderne er så dumme..

Hvad kræver sådan et sosu grundforløb? Og hvad kan man bruge det til efterfølgende?? Hvornår starter og slutter det, blir jo helt nysgerrig!:-)

Anmeld

10. januar 2012

HeidiW86

HeidiW86 skriver:

Okay tak det er nu meget rart at vide, så vil jeg da prøve at ringe til dem hvis der ikke sker noget! 

Du har så meget ret det er rart at have planer for de næste par år, jeg er gået lidt i stå da jeg ikke helt ved hvad jeg vil! Det blir lidt svært to mennesker i butikslivet med et lille barn og tiderne er så dumme..

Hvad kræver sådan et sosu grundforløb? Og hvad kan man bruge det til efterfølgende?? Hvornår starter og slutter det, blir jo helt nysgerrig!:-)

Jeg vil nemlig også helst undgå at gå hjemme!! :-)

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Jamen det var så lidt Og når du selv finder noget at lave, så sig til dem at de ikke skal kontakte dig igen da du ikke længere er ledig, de kan nemlig sagtes finde på at ringe efter flere måneder og vil have dig afsted

Ja det er nu bedst med en plan, men nogle gange er det også et problem at skulle finde ud af hvad man egenligt vil de næste år

Ja det er nok ikke det nemmeste at være 2 voksne i butikslivet, men det kan dog lade sig gøre, hehe..

Grundforløbet kræver ingenting, dem jeg skal gå sammen med har ikke alle deres 9 klasse Så det er bare at tilmelde sig og komme igang, der er stadig ledige pladser

Jeg tager hjælperuddannelsen, men man kan vidst nok bygge videre til assistent og derefter sygeplejerske - måske jordmoder, er ikke sikker

Hvis du er frisk kan du jo altid tage ind og snakke med dem på skolen, så kan de fortælle dig hvad der kommer til at ske, men grundforløbet er kun 20 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.