Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:
Hej.
Vi har 4 børn på 11 - 7 - 5 -1 år.
Vi havde ikke rigtig planlagt en vi lige skulle have nummer 4 :-)eller retter sagt jeg ville meget gerne og manden var ikke hel rigtig med på ideén men der er jo altid en risiko for at man kan blive gravid:-) Da jeg blev gravid med nummer 4 var der selvfølgelig inden trivel om vi skulle beholde barnet. Selvfølgelig SKULLE vi det.
Ang. bil vi har en volvo hvor der er plads til 7 per. og så købte vi en bus 10 per. som min mand har kørekort til som vi bruger når vi alle skal afsted og volvoen bruger jeg så i det daglige.
Ang. værelser er det kun de 2 store der har eget værelse i nu de to på 5 og 1 år sover stadigvæk i vores seng. Super hyggeligt:-) men der er plads til at de også kan for deres eget værelse men det har der ikke være behov for i nu.
Det er kun vores den store der har været i dagpleje i fra han var 2 til han var 3 år og 3 mdr. ellers har jeg passet den selv, da vi havde fået nummer 2 begyndte jeg at arbejde om aften på fuld tid:-) Så jeg har og får meget tid sammen med vores børn og spare mange penge og vi skal ikke bruge dagpleje, børnehave el. sfo. men kun betalt da de store går på friskole.
Dog bruger vi en ung pige 2½ time om ugen for manden kan ikke når hjem 2 af de dage som jeg skal arbejde de andre dag kan han godt.
Jeg syntes ikke det har være el. er hårdt at have 4 børn. Men hvis det nu var sådan at der var en hel masse tinge som jeg gerne selv ville gå til el. gøre alene kan det godt være jeg ville have svært ved at overskue det med 4 børn. Men når vores børn bliver store for jeg jo masse af tid. Så jeg savner ikke noget og det har være den hel rigtig beslutning for os at få 4 skønne børn:-) og at jeg ha så meget tid sammen med dem.
Det var vores historie om en familie på 6.
Hel og lykke til jer:-)
Tusind tak for dit svar.
... Vores 4'er kommer til at være en lille efternøler (hvis vi føler for det til den tid selvfølgelig) .. Så de andre vil jo være ret store og selvhjulpne med det meste
.. Er selv vokset op i en stor familie (sammenbragt) og det har været så hyggeligt!