Anonym skriver:
Godaften i stuerne
... Jeg har bare lige et par spørgsmål til jer med 4 eller flere børn
.... Min mand og jeg har snakket om en 4'er , men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I gjorde jer af overvejelser? Hvad med bil og bolig? Og er der virkelig så langt fra nr 3 til nr 4?
... Håber på en masse svar
så kom frisk
vi har 4 børn
ved ikke hvor gamle jeres 3 børn er nu ?
vores er fra
november 2004
april 2006
december 2008
august 2010
vil sige både og er der langt fra 3 til 4
vi skulle ud og ha en større bil, og ja syns at 86 kwm lejlighed var for lille, så har valgt at leje et hus
men vil sige, det som nok har været hårdst er nr 4 har været meget vågen om natten, nu er han stadigvæk 2-3 gange, når så man også har 3 andre små børn, men har aldrig fortrudt, for syns virkelig der flest gode og positive ting, de har så meget glæde af hinanden, de hjælper og beskytter hinanden når der er noget, det er så fantastisk at se, og man har så mange gode oplevelser sammen med sine børn.
men jeg ville samtidig lyve, hvis jeg siger, der ikke er en gang imellem, hvor det kører lidt højt imellem dem, hvor jeg tænker hold da helt op, eller når den mindste har holdt mig vågen næsten hele natten, og man bare til sidst er ud kørt, så syns jeg da det kan være hårdt, men aldrig hårdere, end når de kommer med noget sjovt og sødt tænker ja det er det hele værdt 
syns ikke det har sat nogle begrænsninger, som jeg hører mange tror det er.
du er velkommen til at skrive privat, hvis du for lyst