Barnets bog -gør det selv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Jeg købte sådan en rigtig scrapbook så var egnet til det .. Købte den i bog og idé ..

Så har jeg startet lige fra da han lå i min mave , og indtil hans dåb ..
Er ik kommet så langt efter min barsel er slut  

sikkert den samme så Købte os min der nemlig!

Hvor hyggeligt, Er os glad for jeg har startet min nu, så kan man få alle de tanker man har og alt det der sker med en som man helt sikekrt glemmer med!!

Nej men det er nok meget normalt man så ikke lige har det samme overskud det kræver

det kan være vi skal lave en scrapbogsklub og mødes en gang i mellem når vi har samlet lidt sammen til den og så sidde og lave på den nogle timer så man får lavet lidt en gang i mellem!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

EKBJ

Annana89 skriver:

Jeg har idag købt en stor scrapbog da jeg vil igang med at lave en barnets bog selv! 

Elsker at lave tingene selv og gøre dem rigtig personlige!

Men jeg kunne super godt bruge lidt hjælp til ting den kan indeholde! Har nogle ideer selv, men tænkte om nogle af dem der havde en købt barnetsbog kunne fortælle hvilke ting der er i den!? 

Eller folk der selv har lavet en måske har nogle gode bud?!

På forhånd tark

Jeg skriver ned fra skanninger, jordemoderbesøg osv skriver små kommentare til skanningsbilleder fx. 

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

Laulund87 skriver:

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Her er billeder af min scrapbog til min datter Der er kommet mange flere sider, siden jeg lavede tråden..

Tusind tak!!! den er sørme flot!!!!

skal ha købt en masse pynte dimesdutter! Farvet papir osv! Min bog er med sorte sider og det bliver lidt dystert i længden!!! Skal have noget spræl på siderne!!

Hvor har du købt dit?

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

EKBJ skriver:

Jeg skriver ned fra skanninger, jordemoderbesøg osv skriver små kommentare til skanningsbilleder fx. 

Nemlig! det er os det jeg gør med min her i starten!!

skriver sp os mine egne tanker ned i den som e slags dagbog!

Anmeld

18. januar 2012

EKBJ

Annana89 skriver:

Jeg har idag købt en stor scrapbog da jeg vil igang med at lave en barnets bog selv! 

Elsker at lave tingene selv og gøre dem rigtig personlige!

Men jeg kunne super godt bruge lidt hjælp til ting den kan indeholde! Har nogle ideer selv, men tænkte om nogle af dem der havde en købt barnetsbog kunne fortælle hvilke ting der er i den!? 

Eller folk der selv har lavet en måske har nogle gode bud?!

På forhånd tark

OG på aller første side har jeg skrevet BARNETSBOG

og gjort plads til et billede af ham fra sygehuset og plads til at skrive dato, vægt og længde. Og så skal der et billede ind af far og søn :-) mormor/morfar og barnebarn.. farmor/farfar og barnebarn... Skal have skrevet lidt og "hans" farfar da vi desværre er sikre på at den dag han kan læse og skal se bogen lever hans farfar ikke længere  

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

EKBJ skriver:

OG på aller første side har jeg skrevet BARNETSBOG

og gjort plads til et billede af ham fra sygehuset og plads til at skrive dato, vægt og længde. Og så skal der et billede ind af far og søn :-) mormor/morfar og barnebarn.. farmor/farfar og barnebarn... Skal have skrevet lidt og "hans" farfar da vi desværre er sikre på at den dag han kan læse og skal se bogen lever hans farfar ikke længere  

Har os ladet den første side være blank og så skal der stå lillemandens navn og de samme oplysninger du nævner!!

JA jeg skal klart os ha en famileside med i min da vi har to gamle bedstemødre som nok ikke er her for evigt mere

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

sikkert den samme så Købte os min der nemlig!

Hvor hyggeligt, Er os glad for jeg har startet min nu, så kan man få alle de tanker man har og alt det der sker med en som man helt sikekrt glemmer med!!

Nej men det er nok meget normalt man så ikke lige har det samme overskud det kræver

det kan være vi skal lave en scrapbogsklub og mødes en gang i mellem når vi har samlet lidt sammen til den og så sidde og lave på den nogle timer så man får lavet lidt en gang i mellem!?

Det ku være hyggeligt
Så skal det bare være om aftenen hvor Bossi er puttet ..
Han er jo blevet en rigtig lille tyran .. Derfor - Bossi  

Anmeld

18. januar 2012

EKBJ

Annana89 skriver:

Har os ladet den første side være blank og så skal der stå lillemandens navn og de samme oplysninger du nævner!!

JA jeg skal klart os ha en famileside med i min da vi har to gamle bedstemødre som nok ikke er her for evigt mere

Jeg vil som nogle af de andre har skrevet også skrive om hvornår han sad selv første gang, kravlede, spiste mos/grød første gang og tog sit første skridt!!

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Det ku være hyggeligt
Så skal det bare være om aftenen hvor Bossi er puttet ..
Han er jo blevet en rigtig lille tyran .. Derfor - Bossi  

Haha ja kan godt forestille mig hans små pilfingre og en kombi af lim, billeder osv Han vilel sikkert hellere end gerne "hjælpe" til med at klippeklistre!! Hihi!

det må vi lige hitte ud af en dag! Er sikker på det kunen være hyggeligt og så får man ligesom gjort lidt ud af det!!

Anmeld

19. januar 2012

Laulund87

Annana89 skriver:

Tusind tak!!! den er sørme flot!!!!

skal ha købt en masse pynte dimesdutter! Farvet papir osv! Min bog er med sorte sider og det bliver lidt dystert i længden!!! Skal have noget spræl på siderne!!

Hvor har du købt dit?

Jeg køber forskellige ting i Panduro Hobby, Føtex, Netto og hobbyforretninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.