Barnets bog -gør det selv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.098 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Annana89

Jeg har idag købt en stor scrapbog da jeg vil igang med at lave en barnets bog selv! 

Elsker at lave tingene selv og gøre dem rigtig personlige!

Men jeg kunne super godt bruge lidt hjælp til ting den kan indeholde! Har nogle ideer selv, men tænkte om nogle af dem der havde en købt barnetsbog kunne fortælle hvilke ting der er i den!? 

Eller folk der selv har lavet en måske har nogle gode bud?!

På forhånd tark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

FjolleTrold

Annana89 skriver:

Jeg har idag købt en stor scrapbog da jeg vil igang med at lave en barnets bog selv! 

Men jeg kunne super godt bruge lidt hjælp til ting den kan indeholde! Har nogle ideer selv, men tænkte om nogle af dem der havde en købt barnetsbog kunne fortælle hvilke ting der er i den!? 

På forhånd tark

Det er så super skønt med noget man selv har nørklet med.

I min er der billeder af alle familiemedlemmer - også mostre, onkler, tanter og bedsteforældre. Der er plads til scanningsbilleder, og af mors mave. Alt det der med vægt, højde og dato. De første billeder af mor/barn, far/barn, søskende/barn, plads til aftryk af hånd, fod. Plads til billede hvor barnet lige er kommet hjem

Så er der også plads til bryllupsbilleder, huset og andet personligt.

sjove minder, kærlige minder, juleminder. Og noget af det bedste: månedsbilleder :O)

Lidt ideer, som du måske kan bruge.

Anmeld

11. januar 2012

Annana89 skriver:

På forhånd tark

Har du kigget den der er her på siden igennem?

Anmeld

13. januar 2012

Annana89

FjolleTrold skriver:

Det er så super skønt med noget man selv har nørklet med.

I min er der billeder af alle familiemedlemmer - også mostre, onkler, tanter og bedsteforældre. Der er plads til scanningsbilleder, og af mors mave. Alt det der med vægt, højde og dato. De første billeder af mor/barn, far/barn, søskende/barn, plads til aftryk af hånd, fod. Plads til billede hvor barnet lige er kommet hjem

Så er der også plads til bryllupsbilleder, huset og andet personligt.

sjove minder, kærlige minder, juleminder. Og noget af det bedste: månedsbilleder :O)

Lidt ideer, som du måske kan bruge.

Er kommet igang med den.

starter med at lave et afsnit der omhandler graviditeten. så jeg har skrevet tanker, forløbet indtil nu, hvordan familen reagerede, navneforslag osv.

Så har jeg puttet billeder af min mave, scanningsbilleder og taget et billed af graviditetstestene jeg tog.

Men du har givet mig nogle rigtig gode ting at gå videre med!!

Tror bestemt os jeg vil ave et famileafsnit for vi har nogle gamle bedstemødre der nok ikke holder mange år endnu! Så for bebses skyld er det nok en super ide med billeder de kan kigge på!

Ihh tusind tak for super svar!

Anmeld

13. januar 2012

Annana89

Tilmeldt skriver:

Har du kigget den der er her på siden igennem?

Næææ anede ikke der var en

Hehe har vidst ikke kigget siden her ordentlig igennem! Tak for tippet, vil lige finde den så!!

Anmeld

14. januar 2012

FjolleTrold

Annana89 skriver:

Er kommet igang med den.

starter med at lave et afsnit der omhandler graviditeten. så jeg har skrevet tanker, forløbet indtil nu, hvordan familen reagerede, navneforslag osv.

Så har jeg puttet billeder af min mave, scanningsbilleder og taget et billed af graviditetstestene jeg tog.

Men du har givet mig nogle rigtig gode ting at gå videre med!!

Tror bestemt os jeg vil ave et famileafsnit for vi har nogle gamle bedstemødre der nok ikke holder mange år endnu! Så for bebses skyld er det nok en super ide med billeder de kan kigge på!

Ihh tusind tak for super svar!

Godt at høre. Lige lidt flere ideer - plads til første hårtot, tænder, højde, længde vægt. Hvornår der bliver skiftet tøj.

Første gang... (du sov igennem, kravlede, gik, kom i bad osv. osv.)

Og så tror jeg ikke, at jeg har mere - jo barselsgaver og barselsbesøg.

GO' FORNØJELSE

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

På forhånd tark

Jeg har lavet en

Og har også barnets bog .. 

Du velkommen forbi en dag hvis du har lyst 

Anmeld

18. januar 2012

Laulund87

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Her er billeder af min scrapbog til min datter Der er kommet mange flere sider, siden jeg lavede tråden..

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Jeg har lavet en

Og har også barnets bog .. 

Du velkommen forbi en dag hvis du har lyst 

Fedt! Det vil jeg rigtig gerne!! Altid dejligt at dele inspiration!!!

Hvad har du så lavet din egen med/i?

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Fedt! Det vil jeg rigtig gerne!! Altid dejligt at dele inspiration!!!

Hvad har du så lavet din egen med/i?

Jeg købte sådan en rigtig scrapbook så var egnet til det .. Købte den i bog og idé ..

Så har jeg startet lige fra da han lå i min mave , og indtil hans dåb ..
Er ik kommet så langt efter min barsel er slut  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.