Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - <3 David skriver: Jeg har købt en brugt Brio Wall puslebord.. Men der er desværre ingen madras med der til.. Og en alm. puslepude kan ikke være der i.. den skal ikke være tykkere end 2-3 cm ca..da jeg ikke har en symaskine der virker.. Og ik er såå kreativ som jeg kan se mange her inde er.. så søger jeg en der kan sy en fin pude til mig..Skriv til mig for mere info osv
Jeg har købt en brugt Brio Wall puslebord.. Men der er desværre ingen madras med der til.. Og en alm. puslepude kan ikke være der i.. den skal ikke være tykkere end 2-3 cm ca..da jeg ikke har en symaskine der virker.. Og ik er såå kreativ som jeg kan se mange her inde er.. så søger jeg en der kan sy en fin pude til mig..Skriv til mig for mere info osv
Hvis det er den brede udgave så passer Gaia og Kos puslepude perfekt
Vi har lige købt en til 150 + fragt herfra:
http://www.babyhome.dk/catalogsearch/result/?q=puslehynde
og den er rigtig fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Det tror jeg umiddelbart ikke er det store problem. Var lige ude og tjekke Emilies, og den ser overskuelig ud..
Det tror jeg umiddelbart ikke er det store problem. Var lige ude og tjekke Emilies, og den ser overskuelig ud..
Kan du så et til mig i voksdug og med lynlås , så man kan vaske det ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128