SØGER: En der kan sy "madras" til Brio Wall puslebord..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.304 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Nitz - <3 David

Jeg har købt en brugt Brio Wall puslebord.. Men der er desværre ingen madras med der til.. Og en alm. puslepude kan ikke være der i.. den skal ikke være tykkere end 2-3 cm ca..
da jeg ikke har en symaskine der virker.. Og ik er såå kreativ som jeg kan se mange her inde er.. så søger jeg en der kan sy en fin pude til mig..

Skriv til mig for mere info osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Mette.

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har købt en brugt Brio Wall puslebord.. Men der er desværre ingen madras med der til.. Og en alm. puslepude kan ikke være der i.. den skal ikke være tykkere end 2-3 cm ca..
da jeg ikke har en symaskine der virker.. Og ik er såå kreativ som jeg kan se mange her inde er.. så søger jeg en der kan sy en fin pude til mig..

Skriv til mig for mere info osv

JEg vil gerne hjælpe dig. Du kan bare skrive, så kan vi eventuelt aftale nærmere..

Anmeld

10. januar 2012

Fenja09

Du kan prøve at forhøre dig i Idea Skum - der fik jeg lavet en madras til vores vugge. Det er heller ikke særlig dyrt - vi gav 70 kr.

http://www.ideaskum.dk/ 

Har bare taget linket fra Aalborg men det ligger flere steder i landet.

/Fenja

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

JEg vil gerne hjælpe dig. Du kan bare skrive, så kan vi eventuelt aftale nærmere..

Undskyld jeg lige blander mig .. 

Men kan du også sy et betræk til en almindelig puslepude ?

Anmeld

10. januar 2012

Nitz - <3 David

Maja_4000 skriver:

En alm. puslepude kan ikke være der.. Jeg har ingen symaskine.. og er ik sååå kreativ bag en symaskine.. så syns hellere jeg vile betale mig fra det..

Anmeld

10. januar 2012

Nitz - <3 David

Fenja09 skriver:

Du kan prøve at forhøre dig i Idea Skum - der fik jeg lavet en madras til vores vugge. Det er heller ikke særlig dyrt - vi gav 70 kr.

http://www.ideaskum.dk/ 

Har bare taget linket fra Aalborg men det ligger flere steder i landet.

/Fenja

Okay.. det lyder billigt.. Var det med betræk på så?

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Nitz - <3 David skriver:

En alm. puslepude kan ikke være der.. Jeg har ingen symaskine.. og er ik sååå kreativ bag en symaskine.. så syns hellere jeg vile betale mig fra det..

Hehe .. Det vare bare et spørgsmål til Mette

Men jeg synes jeg engang har set dem i Babysam eller sådan noget .. Altså puslepuder som passer til .. Men det er ikke sikkert , at det er noget de altid har jo (:

Anmeld

10. januar 2012

Nitz - <3 David

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det vare bare et spørgsmål til Mette

Men jeg synes jeg engang har set dem i Babysam eller sådan noget .. Altså puslepuder som passer til .. Men det er ikke sikkert , at det er noget de altid har jo (:

Nåe for pokker.. havde slet ikke set at det var Mette du citerede hihi.. er vist ik helt vågen

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg umiddelbart ikke er det store problem. Var lige ude og tjekke Emilies, og den ser overskuelig ud..

Anmeld

10. januar 2012

Fenja09

Nitz - <3 David skriver:

Okay.. det lyder billigt.. Var det med betræk på så?

Nej det var så kun for selve madrassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.