Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: hej. har lige valgt at skrive som anonym da man jo aldrig ved hvem der læser med Det bliver nok lidt langt for at forklare det ordenligt så på forhånd undskyld . Nå men here goes. Sagen er den at jeg på mandag er færdig med min barsel, jeg skal så melde mig ledig(har ret til dagpenge fra a kasse) men som de fleste nok ved så er der ikke en hel masse arbejde at komme efter. Jeg er uddannet som social og sundhedsassistent men jeg har virkelig fortrudt at jeg tog uddannelsen i sin tid. Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig tog den da jeg ikke har haft den store lyst til at arbejde med mennesker på den måde. Jeg har altid været lidt af en asocial person. Jeg bor sammen med mine 2 dejlige tøser og min kæreste og jeg synes at jeg for mere end rigelig dækket mine behov for at være social igennem dem så kan ikke rigtig overskue bare tanken om at skulle arbejde inden for mit eget fag da man jo ligesom er nødsaget til at gi noget af sig selv når man arbejder så tæt på mennesker. Jeg vil gerne ud på arbejdsmarked men jeg føler mig virkelig ikke kompetent til at arbejde med mit eget fag både pga min psyke og pga jeg ikke kan huske en pind af hvad jeg har lært da jeg tog uddannelsen, det kan nok nemmest forklares med at jeg var skæv hele vejen igennem min uddannelse jeps i know (der behøves ikke at dømmes pga dette er godt klar over det ikke er smart) utroligt jeg overhovedet kunne gå igennem men det var jo hovedsageligt gruppe arbejde og inden man stoppede med at man ikke kunne gå op i grupper. Jeg har ikke arbejdet ret meget efter jeg blev færdig uddannet da jeg har haft 2 graviditeter efter hinanden og har arbejdet med andet erhverv. Men spørgsmålet er nu hvordan "slipper" jeg for at arbejde med mit eget fag
hej. har lige valgt at skrive som anonym da man jo aldrig ved hvem der læser med
Det bliver nok lidt langt for at forklare det ordenligt så på forhånd undskyld . Nå men here goes. Sagen er den at jeg på mandag er færdig med min barsel, jeg skal så melde mig ledig(har ret til dagpenge fra a kasse) men som de fleste nok ved så er der ikke en hel masse arbejde at komme efter. Jeg er uddannet som social og sundhedsassistent men jeg har virkelig fortrudt at jeg tog uddannelsen i sin tid. Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig tog den da jeg ikke har haft den store lyst til at arbejde med mennesker på den måde. Jeg har altid været lidt af en asocial person. Jeg bor sammen med mine 2 dejlige tøser og min kæreste og jeg synes at jeg for mere end rigelig dækket mine behov for at være social igennem dem så kan ikke rigtig overskue bare tanken om at skulle arbejde inden for mit eget fag da man jo ligesom er nødsaget til at gi noget af sig selv når man arbejder så tæt på mennesker. Jeg vil gerne ud på arbejdsmarked men jeg føler mig virkelig ikke kompetent til at arbejde med mit eget fag både pga min psyke og pga jeg ikke kan huske en pind af hvad jeg har lært da jeg tog uddannelsen, det kan nok nemmest forklares med at jeg var skæv hele vejen igennem min uddannelse jeps i know (der behøves ikke at dømmes pga dette er godt klar over det ikke er smart) utroligt jeg overhovedet kunne gå igennem men det var jo hovedsageligt gruppe arbejde og inden man stoppede med at man ikke kunne gå op i grupper. Jeg har ikke arbejdet ret meget efter jeg blev færdig uddannet da jeg har haft 2 graviditeter efter hinanden og har arbejdet med andet erhverv. Men spørgsmålet er nu hvordan "slipper" jeg for at arbejde med mit eget fag
prøv at gå til din fagforening, de kan evt hjælpe dig videre evt til en anden uddannelse!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
takker for jeres svar. godt at høre i ikke tror det er helt umuligt for jeg går sku og bliver en smule depri af at tænke på jeg kun kan få arbejde inden for mit eget fag jeg må i tænke boksen og så må jeg snakke med min fagforening når jeg skal melde mig ledig.
ny uddannelse?
mor:) skriver: ny uddannelse?
ja det var nok bedst men aner bare ikke hvad det skulle være. jeg kan ikke sige at jeg brænder for noget bestemt. jeg er en idiot når det gælder tal, jeg er ikke interesseret i at arbejde med mennesker og jeg vil selvfølgelig gerne have et arbejde der giver en nogenlunde løn. nogen forslag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128