Hjælp til stole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Jeg synes de er super fede!!

Ville også selv ha haft dem, men har en veninde der har dem, og de bliver bløde i sædet med tiden, så vi droppede det igen!

øv. det var da irriterende. Hvordan bløde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg syntes....

det er overhovede ikke grimme men tænker mere på støv går det ikke ned i?? også skal de støvsuges tit eller er det bare mig hihihihi eller madrester kan komme der ned og ligge...

Det giver da lidt stof til eftertanke. Jeg har ikke set dem i virkeligheden, men kun på billede

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg syns de er grimme .. Kort sagt
Er slet ikke smart hvis man har kat  

værdsætter din ærlighed

Anmeld

10. januar 2012

Frk.S

De er ikke lige min stil...!

Og jeg tænker altså også at det ikke er så praktisk med krummer, støv og madrester. Tror nemt de bliver ulækre - det var min 1. tanke.

Og så som en anden skriver er de nok ikke så heldige hvis man har fx nylonstrømper på.

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

De er ikke lige min stil...!

Og jeg tænker altså også at det ikke er så praktisk med krummer, støv og madrester. Tror nemt de bliver ulækre - det var min 1. tanke.

Og så som en anden skriver er de nok ikke så heldige hvis man har fx nylonstrømper på.

Jeg tror du har ret

Anmeld

10. januar 2012

Mille83

Jeg syntes de er fede. 

Men hvis man har børn er de ikke nemme og tørre af.

Også tænker jeg lidt at de larmer meget med tiden når man sætter sig, håber du ved hvad jeg mener? 

Anmeld

10. januar 2012

HeidiØ

Ikke min stil men de er rigtig flotte og garanteret hamregode at side i! Jeg sir: Go for it.. spændende og anderledes!

Anmeld

10. januar 2012

Benjamins'mor

De er super fede, ikke min stil, men alle kan jo heller ikke have en ens stil.

Anmeld

10. januar 2012

Chalala85

De er fine men synes man sidder skod i dem. Og om sommere så er ryggen ikke rar, selvom man lægger en pude på sædet. Så no go fra mig, men super flot

Anmeld

10. januar 2012

oerbaek

jeg kender nogle der har dem og man sidder ikke særlig godt i dem syntes jeg i hverfald ikke, men smag og behag men nej det er ikke lige min stil. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.