Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg syntes....
det er overhovede ikke grimme men tænker mere på støv går det ikke ned i?? også skal de støvsuges tit eller er det bare mig hihihihi eller madrester kan komme der ned og ligge...
Fine, men ikk min stil
Jeg er ikk til træfarver, eller hva man skal sige.Er til sort og hvid, med lilla som pynt
Lou87 skriver: Fine, men ikk min stil Jeg er ikk til træfarver, eller hva man skal sige.Er til sort og hvid, med lilla som pynt
B&J skriver: Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg syntes.... det er overhovede ikke grimme men tænker mere på støv går det ikke ned i?? også skal de støvsuges tit eller er det bare mig hihihihi eller madrester kan komme der ned og ligge...
Pudsigt for det tænkte jeg også og synes ikke de er særlig praktiske Må være min Maudeske side, der tager over her
Anonym skriver: Vi kigger på nye spisestole og har overvejet disse. Hvad tænker i om dem?
Vi kigger på nye spisestole og har overvejet disse. Hvad tænker i om dem?
Jeg syns de er grimme .. Kort sagt Er slet ikke smart hvis man har kat
Baagøe skriver: Pudsigt for det tænkte jeg også og synes ikke de er særlig praktiske Må være min Maudeske side, der tager over her
hihihihihihi jaa også her for ved da der nemt kan ryge noget ned når man har børn
Slet ikke mig.
jeg tænker også om de ikke vil kunne rive i tyndt tøj?
http://miniministeren.blogspot.com/
numsefisk skriver: Slet ikke mig. jeg tænker også om de ikke vil kunne rive i tyndt tøj?
Jeg synes de er super fede!!
Ville også selv ha haft dem, men har en veninde der har dem, og de bliver bløde i sædet med tiden, så vi droppede det igen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128