Dækker forsikringen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

samantha1986

Vi har jo desværre mus. Og selv om der er sat fælder op er de stadig ikke gået i. I går så jeg spor efter dem i stuen. Øv hvor er jeg træt af det.

Nu har vi så bestilt nogle helt andre fælder, som vi håber de går i.

Men mit spørgsmål er om forsikringen dækker, hvis vi skulle være så uheldige at de har ødelagt noget. F.eks tøj eller vores møbler. Umiddelbart har vi ikke set de har ødelagt noget men det kan jo desværre komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Vi har jo desværre mus. Og selv om der er sat fælder op er de stadig ikke gået i. I går så jeg spor efter dem i stuen. Øv hvor er jeg træt af det.

Men mit spørgsmål er om forsikringen dækker, hvis vi skulle være så uheldige at de har ødelagt noget. F.eks tøj eller vores møbler. Umiddelbart har vi ikke set de har ødelagt noget men det kan jo desværre komme.

ring og spør din forsikring ¨

og håber i snart kommer af med dem

Anmeld

10. januar 2012

samantha1986

B&J skriver:

ring og spør din forsikring ¨

og håber i snart kommer af med dem

Orkede ikke lige ventetiden i tlf. så håbede der var nogen der kunne hjælpe. Men må prøve igen.

Håber jeg også. Er for klamt.

Anmeld

10. januar 2012

eliasogmor

samantha1986 skriver:

vi har det samme problem her.. vi bor til leje.... i dag opdagede jeg så da jeg flyttede vores senge at den har knavet i skummegummi dimsen vi har ellem vores madrasser... fy for helvede.....

Anmeld

10. januar 2012

samantha1986

eliasogmor skriver:

vi har det samme problem her.. vi bor til leje.... i dag opdagede jeg så da jeg flyttede vores senge at den har knavet i skummegummi dimsen vi har ellem vores madrasser... fy for helvede.....

Det er så klamt. Folk de siger jamen de kommer ind nogen gange. Men hvorfor er der så ikke nogen der har sagt det før.

Umiddelbart har vores mus ikke bidt i noget. Og vi har fundet ud af hvor den kommer fra. Den har på børneværelset efterladt puha og lidt blod. og i stuen også blod. Ved ikke lige hvorfor.

Men børneværelset er tømt der hvor den kommer fra. Men bliver nok nødt til at flytte det til soveværelset. der er der gudskelov lukket af så håber ikke de kommer derind.

Du må lige skrive hvis du hører noget om forsikringen dækker.

Anmeld

10. januar 2012

Janni.

Hvad putter i i fælderne? Her putter kæresten rosiner i, og de går i fint i. Lyder underligt med rosiner, men pyt så længe det virker. 

Anmeld

10. januar 2012

samantha1986

Janni. skriver:

Hvad putter i i fælderne? Her putter kæresten rosiner i, og de går i fint i. Lyder underligt med rosiner, men pyt så længe det virker. 

Vores udlejer sagde at vi skulle putte smør i. For det virkede altid for dem. Kæresten har nu købt nogle fælder de går helt ind i, og som så giver dem noget stød af en art så de dør. Men kan være vi skal prøve med rosiner når de nye fælder kommer.

Anmeld

10. januar 2012

M&M's Mor

samantha1986 skriver:

Ved ikke om forsikringen dækker men spegepølse plejer de små dyr også at være vilde med...

Anmeld

10. januar 2012

Janni.

samantha1986 skriver:

Vores udlejer sagde at vi skulle putte smør i. For det virkede altid for dem. Kæresten har nu købt nogle fælder de går helt ind i, og som så giver dem noget stød af en art så de dør. Men kan være vi skal prøve med rosiner når de nye fælder kommer.

Har aldrig hørt om smør i fælder, håber rosinerne også virker hos jeres mus. 

Her har vi dem ofte på loftet, de kan sagtens holde mig vågne om natten  Så træls!! 

Anmeld

10. januar 2012

samantha1986

M&M's Mor skriver:

Ved ikke om forsikringen dækker men spegepølse plejer de små dyr også at være vilde med...

Vi ville helst ikke have noget som kunne komme til at lugte. For den har været snu indtil videre. for om natten hvor vi havde sat fælder op, der var den smuttet i stuen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.