Hjælp!!! What to to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Wimmie

AnneP skriver:

Hej de damer! (og herre)

Har brug for jeres mening

Herhjemme går vi med overvejelser om at melde os til et Dokumentar-program, om fertilitets behandling og de par der gennemgår dette!

Har lavet en afstemning håber i vil give jeres syn på det!  Begrund meget gerne!

Mine overvejelser for og imod

FOR                                            

At gøre det synligt hvad en fertilitets behandling er.

Sætte fokus på de tanker og følelser man har som par der ikke "selv" kan få børn + hvordan man som kvinde har det når man ikke kan det "man er sat i verden til"

Vise at det også er naboen der bliver ramt

Fortælle hvorfor man/nogle holder det hemmeligt. (det har vi gjort, før)

Gøre andre der er i samme båd obs på at vi ikke er alene. -det er jo ikke alle der har fundet jer herinde.

IMOD

Bliver en offentlig person (eventuelle kommentarer af fremmede)

Hvordan bliver man fremstillet??

Jeg arbejder i hjemmeplejen og hvordan reagerer de "gamle"

Mine forældre er fra et lille lokal samfund, og hvordan skal de forholde sig til kommentarer??

Syntes det er svært, har helt vildt lyst, men er også lidt betænkelig

Hvilken dokumentar er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

tinasmor

Jeg tænker, at hvis du er bekymret omkring arbejdet og lokalbefolkningen så ville jeg ikke gøre det. Jeg tror at hvis man skal være med i sådan et program (eller hvilket som helt program) så skal man et eller andet sted være ligeglad hvad folk tænker.

Men at være i fertilitetsbehandling er jo ikke rigtig noget som er så "hemmeligt" som det har været (det jeg mener er, at hvis 1 ud af 7 børn bliver lavet med IUI/IVF osv. så er det efterhånden næsten alle der kender nogle som har fået det gjort) så tænker ikke at folk er så uvindende det om det mere. Mht dit arbejde. Er det så de gamle du tænker på? I princippet kan du jo være ligeglad hvad de tænker, der er sikkert mange ting de ikke forstår omkring teknologi osv.

Anmeld

13. januar 2012

AnneP

Hej!

Har skrevet med hende der står for det, og de har fundet dem de skulle bruge i denne omgang! -og er i fuld gang med optagelserne!

God weekend!

Anmeld

13. januar 2012

LR85

synes a det kommer an på hvordan de har tænkt sig a fremstille jer.

fx programmet 'projekt baby', var jo vildt godt og folk blev rigtig fint og godt fremstillet.

Men er det noget i retning af FX 'de unge mødre' eller andet reality, hvor man kan risikere a se 'dum' ud, ville jeg ikke bryde mig om det.

Hvis du føler dig tryg ved fremstillingen, synes jeg helt klart du skal gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.