Hjælp!!! What to to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syntes I?? .Hvad ville du gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

851 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

AnneP

Hej de damer! (og herre)

Har brug for jeres mening

Herhjemme går vi med overvejelser om at melde os til et Dokumentar-program, om fertilitets behandling og de par der gennemgår dette!

Har lavet en afstemning håber i vil give jeres syn på det!  Begrund meget gerne!

Mine overvejelser for og imod

FOR                                            

At gøre det synligt hvad en fertilitets behandling er.

Sætte fokus på de tanker og følelser man har som par der ikke "selv" kan få børn + hvordan man som kvinde har det når man ikke kan det "man er sat i verden til"

Vise at det også er naboen der bliver ramt

Fortælle hvorfor man/nogle holder det hemmeligt. (det har vi gjort, før)

Gøre andre der er i samme båd obs på at vi ikke er alene. -det er jo ikke alle der har fundet jer herinde.

IMOD

Bliver en offentlig person (eventuelle kommentarer af fremmede)

Hvordan bliver man fremstillet??

Jeg arbejder i hjemmeplejen og hvordan reagerer de "gamle"

Mine forældre er fra et lille lokal samfund, og hvordan skal de forholde sig til kommentarer??

Syntes det er svært, har helt vildt lyst, men er også lidt betænkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt, at omkostningerne klart bliver opvejet af det gode, I kan få ud af at informere andre om dette problem. Så alt hvad jeg kan sige er go for it og held og lykke

Anmeld

9. januar 2012

nielsen80

har stemt at jeg selv ville være for genert, men synes klart I skal gøre det. Har så meget respekt for mennsker, som tør at fremstille så personlige dele af ens liv, for sætte fokus på et meget relevant  og følsomt emne.

Hvis du har modet, synes jeg bestemt, du skal deltaget - og du har min dybeste respekt. Jeg tror ikke jeg i vores forløb ville have overskudet/modet til at hjælpe andre, på den måde som du kommer til! 

Anmeld

9. januar 2012

AnneP

PT skriver:

Jeg har stemt, at omkostningerne klart bliver opvejet af det gode, I kan få ud af at informere andre om dette problem. Så alt hvad jeg kan sige er go for it og held og lykke

Tak overvejer det også meget kræftigt!

Anmeld

9. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg har også stemt, at omkostningerne klart bliver opvejet af det gode 

Jeg er selv på Metformin og skal senere i behandling, jeg prøver selv at få så meget information ind som overhovedet muligt og du er jo et perfekt eksempel på en masse dejlig information hvis du melder dig  Vi går heller ikke og fortæller det til en masse, jeg har kun fortalt det til nogle få fordi jeg har brug for at snakke om det med nogen. Jeg har bare overhovedet ikke lyst til at fortælle det, det virker tabu-agtigt, ligesom du siger så fortæller man det jo ikke til alle.

Syntes helt sikkert at i skal gøre det hvis i har modet, jeg vil i hvert fald se det  

Anmeld

9. januar 2012

AnneP

nielsen80 skriver:

har stemt at jeg selv ville være for genert, men synes klart I skal gøre det. Har så meget respekt for mennsker, som tør at fremstille så personlige dele af ens liv, for sætte fokus på et meget relevant  og følsomt emne.

Hvis du har modet, synes jeg bestemt, du skal deltaget - og du har min dybeste respekt. Jeg tror ikke jeg i vores forløb ville have overskudet/modet til at hjælpe andre, på den måde som du kommer til! 

Ja har også haft det sådan lidt! Puhh hvordan vil omgangskredsen reagerer + hvad med arbejdet! osv osv!!! men overvejer det kræftigt!!

hmmmm what to do, what to do???

Anmeld

9. januar 2012

AnneP

Norman skriver:

Jeg har også stemt, at omkostningerne klart bliver opvejet af det gode 

Jeg er selv på Metformin og skal senere i behandling, jeg prøver selv at få så meget information ind som overhovedet muligt og du er jo et perfekt eksempel på en masse dejlig information hvis du melder dig  Vi går heller ikke og fortæller det til en masse, jeg har kun fortalt det til nogle få fordi jeg har brug for at snakke om det med nogen. Jeg har bare overhovedet ikke lyst til at fortælle det, det virker tabu-agtigt, ligesom du siger så fortæller man det jo ikke til alle.

Syntes helt sikkert at i skal gøre det hvis i har modet, jeg vil i hvert fald se det  

Ja mener jo også, at jeg efterhånden har en del erfarring, desværre!

og at det kunne være fedt at fortælle andre hvordan det er, for der er ikke meget forståelse rundt omkring.... men hvor skulle de også få det fra??

så ja jeg overvejer det!!!

Anmeld

10. januar 2012

AnneP

Tror jeg prøver at kontakte hende der står for det for at hører hvad de forventer, og hvor det evt skal foregå, og hvor det skal vises!

Anmeld

10. januar 2012

Peanut

Jeg ville ikke selv gøre det...

Er simpelt hen for personlig til at fremvise mit privatliv på den måde 

Men tager hatten af for dem der gør det, for det hjælper jo alle andre med alle følelser, svar, forståelse, bekymring mm... 

Anmeld

10. januar 2012

AnneP

Peanut skriver:

Jeg ville ikke selv gøre det...

Er simpelt hen for personlig til at fremvise mit privatliv på den måde 

Men tager hatten af for dem der gør det, for det hjælper jo alle andre med alle følelser, svar, forståelse, bekymring mm... 

Ja det har også været en af overvejelserne!

-men man er jo også selv "herre" over hvad man vil udlevere!

Men tænker en del over hvad dem jeg kommer til gennem arbejdet vil sige!!!??? -eller hvilke kommentarer mine forældre vil få i det lille lokal samfund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.