Jeg er virkelig flov ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Laura havde også et favoritbryst, som nærmest blev drænet for mælk og det kunne også ses. Idag er de stort set samme størrelse og jeg har ikke ammet i 1½ år

Dejligt at høre Så er jeg mere rolig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mumto3

Jeg lover dig at de bliver lige store igen!!!!Hat selv været der og fik via nettet kontakt til andre, og det kan godt være at de ikke bliver helt ens, men de bliver lige store, og man kommer ikke til at kunne se forskel når man har tøj på, i modsætning til mens man ammer. Jeg kan huske at jeg altid gik med enten baby på den ene skulder eller havde en arm op foran det ene bryst for at dække over den store forskel. Det var forfærdeligt!

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

nå okay

kender nemlig bare en som fra naturens side havde en a-skål på det ene bryst og en c-skål på det andet, og hun fik det lavet gratis

Uf, det må ikke have været sjovt Mit det store er E og det lille er C, så det ser total åndssvagt ud

Anmeld

9. januar 2012

Kamulla

jeg har indadvendte brystvorter på begge bryster.. jeg kunne godt amme, også uden suttebrikker.. så forstår ikke helt hvorfor du ikke kan.. du kan sætte mælke produktionen igang igen ved at ligge ham til lidt inden du ligger til det andet bryst.. noget helt andet er barnet godt kan få skævt hoved kun af at ligge på den side hele tiden og at spise

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg lover dig at de bliver lige store igen!!!!Hat selv været der og fik via nettet kontakt til andre, og det kan godt være at de ikke bliver helt ens, men de bliver lige store, og man kommer ikke til at kunne se forskel når man har tøj på, i modsætning til mens man ammer. Jeg kan huske at jeg altid gik med enten baby på den ene skulder eller havde en arm op foran det ene bryst for at dække over den store forskel. Det var forfærdeligt!

Ja, det er virklig ikke sjovt Jeg føler mig bare som om jeg er helt defekt.. Men dejligt at høre at det bliver anderledes..

Vil man kunne se at man har ammet med det ene og ikke med det andet?

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

jeg har indadvendte brystvorter på begge bryster.. jeg kunne godt amme, også uden suttebrikker.. så forstår ikke helt hvorfor du ikke kan.. du kan sætte mælke produktionen igang igen ved at ligge ham til lidt inden du ligger til det andet bryst.. noget helt andet er barnet godt kan få skævt hoved kun af at ligge på den side hele tiden og at spise

Hver gang jeg ligger ham til det dårlige bryst begynder han at skrige helt vildt. I starten kæmpede jeg meget med ham, men efter det blev ved overgav jeg mig..

Anmeld

9. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Uf, det må ikke have været sjovt Mit det store er E og det lille er C, så det ser total åndssvagt ud

Det kan jeg altså godt forstå du er lidt træt af

Anmeld

9. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg er i den situation at jeg kun kan amme med mit ene bryst da, min brystvorte vender indad på det andet, ved at jeg så ikke har fået malket ud i det bryst jeg ikke ammer med er det gået i stå og blevet helt lille, det jeg stadig ammer med er næsten 3 gange så stort som det bryst som er gået i stå. Jeg synes det er virkelig flovt, da det kan ses.

Mine tanker er så om de nogen sinde bliver ens igen, eller jeg vil se så dum ud altid?

Det tomme bryst vil jo altid være mindre. Sådan er det jo også når du tømmer det fyldte bryst.
De skal nok blive ens igen.

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Dejligt at høre Så er jeg mere rolig..

Fat mod! 

Anmeld

10. januar 2012

twinboys

Jeg har to forskellige i dag... en d og en c de ville helst have c brystet som så nok hed f den gang griner... ja så efter amning og 8år senere er jeg endt op med en c og en d og ja det er da træls, men sådan er jeg nu en gang... Når jeg har tabt mig vil jeg have lavet mine bryster...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.