Jeg er virkelig flov ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i den situation at jeg kun kan amme med mit ene bryst da, min brystvorte vender indad på det andet, ved at jeg så ikke har fået malket ud i det bryst jeg ikke ammer med er det gået i stå og blevet helt lille, det jeg stadig ammer med er næsten 3 gange så stort som det bryst som er gået i stå. Jeg synes det er virkelig flovt, da det kan ses.

Mine tanker er så om de nogen sinde bliver ens igen, eller jeg vil se så dum ud altid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Glad Giraf

Kan du ikk prøve med amme brikker på det "dårlige" bryst så du kan amme med det også? Ved ikk om det kan lade sig gøre, men det burde vel give lidt lige vægt hvis du kan amme med begge :-)

Ps mine var også meget forskellige i starten selvom jeg ammer med begge, men det har udlignet sig :-)

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Kan du ikk prøve med amme brikker på det "dårlige" bryst så du kan amme med det også? Ved ikk om det kan lade sig gøre, men det burde vel give lidt lige vægt hvis du kan amme med begge :-)

Ps mine var også meget forskellige i starten selvom jeg ammer med begge, men det har udlignet sig :-)

Han vil ikke spise når jeg har ammebrik på Jeg har prøvet rigtig meget. og nu er det ligesom om det er gået i stå. ved ikke om jeg kan få gang i det igen..

Anmeld

9. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er i den situation at jeg kun kan amme med mit ene bryst da, min brystvorte vender indad på det andet, ved at jeg så ikke har fået malket ud i det bryst jeg ikke ammer med er det gået i stå og blevet helt lille, det jeg stadig ammer med er næsten 3 gange så stort som det bryst som er gået i stå. Jeg synes det er virkelig flovt, da det kan ses.

Mine tanker er så om de nogen sinde bliver ens igen, eller jeg vil se så dum ud altid?

om de bliver ens bagefter ved jeg ikke, men hvis jeg var dig ville jeg se om jeg kunne få gang i pruktionen i det bryst igen, enten med pumpe eller suttebrik

Anmeld

9. januar 2012

LilleLene

Jeg ved hvertilfælde at hvis dine bryster bliver ved me dat have den størrelses foreskel, kan du højest sandsynligt få det lavet gratis

Ved ikke om det kan gøre dig en smugle mere glad

Anmeld

9. januar 2012

Ellie79

Mine blev ens igen.. Mine børn har begge synes at venstre bryst er træls - min datter opgav det helt og det (brystet) stoppede med mælk. Min søn (5 mdr) bruger det stadig men ikke meget og det stopper nok snart. Men er ikke bekymret kunne amme på et bryst sidst og da jeg stoppede helt efter 10 mdr blev de ens efter et par dage..

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Mine blev ens igen.. Mine børn har begge synes at venstre bryst er træls - min datter opgav det helt og det (brystet) stoppede med mælk. Min søn (5 mdr) bruger det stadig men ikke meget og det stopper nok snart. Men er ikke bekymret kunne amme på et bryst sidst og da jeg stoppede helt efter 10 mdr blev de ens efter et par dage..

Det er dejligt at høre at du oplevede at de blev ens igen Jeg har ammet med 1 bryst i 2 måneder nu..

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Jeg ved hvertilfælde at hvis dine bryster bliver ved me dat have den størrelses foreskel, kan du højest sandsynligt få det lavet gratis

Ved ikke om det kan gøre dig en smugle mere glad

Det med at skulle under kniven er ikke lige mig, men det er da en trøst at der kan gøres noget ved det hvis det bliver ved

Anmeld

9. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Det med at skulle under kniven er ikke lige mig, men det er da en trøst at der kan gøres noget ved det hvis det bliver ved

nå okay

kender nemlig bare en som fra naturens side havde en a-skål på det ene bryst og en c-skål på det andet, og hun fik det lavet gratis

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Laura havde også et favoritbryst, som nærmest blev drænet for mælk og det kunne også ses. Idag er de stort set samme størrelse og jeg har ikke ammet i 1½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.